poniedziałek, 9 marca 2015

Wydziergana... ^^"

        Czterdzieści minut i dzierg piękny :D Muszę przyznać, że proces tatuowania to dosyć specyficzne doświadczenie, którego nie przyrównałabym do miliarda igieł wbijanych gęsto w skórę, ale raczej do nacinania skóry - dosyć płytkiego - nożykiem do papieru i szarpania nim, szczególnie przy wypełnianiu ^^" W pewnym momencie tak mi się zimno zrobiło, że musiałam kontrolować drżenie, żeby nie wyjść na jakąś cykorzycę xD Na szczęście to normalna reakcja organizmu na silne uczucie bólu i nie mam co się martwić. Teraz tylko czekać, aż się wygoi i można żyć jak dawniej :P
Tak oto wyglądał efekt pracy tuż po "zabiegu".
        Nawet Nethey'owi się podoba :D A to dobrze ^^ Kto zgadnie, z czego to motyw? :D

17 komentarzy:

  1. Heh obstawiał bym jakąś grę RPG czy cuś w tych klimatach :) ale z tych co grałem to nie kojarzę ale bym obstawił Dragon Age? :D Nice dziara ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze stawiasz, motyw Inkwizycji :D Miecz, słońce i oko wygrały nawet z motywami Mass Effect, nad którymi długo myślałam ;)

      P.S. Teraz zwróciłam uwagę, jakie mam popieprzone plecy xD

      Usuń
  2. O proszę a strzelałem :D Oj tam od razu ,,popieprzone" dziara się liczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że myślałam nad ikoną Diablo III? xD Tylko ilość koloru i wypełnianie oraz cena skutecznie by mnie zniechęciły ^^"

      Usuń
    2. Ja wiem nawet jaką byś mogła mieć dziarę z DIII :) Malthael z domofonem obok niego xD

      Usuń
    3. To już bym chyba zeszła i poszła z Maltaelem pobiegać po kwiecistej łączce xD

      Usuń
  3. Wow, motyw Inkwizycji, ależ fanka! :D Ale bardzo ładnie wygląda! Też myślę nad swoim tatuażem, niebawem zrobię :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanka fanką, ale idealnie mi przypasował :D Jeden rzut oka i już wiedziałam, gdzie wyląduje :P
      Masz już jakieś motywy? Albo kilka wzorów do wybrania? :D

      Usuń
    2. Mam na pewno jeden, który chcę zrobić, ale to postać z bajki! :D a nad drugim muszę popracować :> bo pewnie na jednym się nie skończy XD

      Usuń
    3. Ooooo, z jakiej bajki? :D
      Ja po dzisiaj mam na jakieś kilka lat spokój z takimi pomysłami, chyba że do tego czasu Nethey mnie usidli, to będzie drugi xD

      Usuń
  4. Dziara miodzio :D A jaki motyw był na Mass Effecta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś stylowy N7 wychodzący/wyrywający się spod skóry albo scyborgizowany:D

      Dziękuję ^^

      P.S. Właśnie miałam pisać, że ulepszyłeś kompa i tak się zagrałeś, że już o nas nie pamiętasz :P

      Usuń
    2. To, że nie piszę nie znaczy, że nie czytam i nie zaglądam tu i tam :p

      Usuń
    3. A to tego też nie napisałam :P Ale miło wiedzieć, że się interesujesz ^^

      Usuń
  5. Staram się zaglądać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń