PLUSY:
- Uniwersum - pełne, bogate, potężne i dopracowane w każdym szczególe. Niemal każdy słyszał o Azeroth, starzy śledzący tytuł od Warcraft'a oraz młodzi, znający dopiero rzeczonego WoW'a. Niewiele gier może poszczycić się tak bogatą historią, światem, bohaterami... jest jakaś w ogóle? xD
- Muzyka - Blizzard jest mistrzem, jeżeli chodzi o strefę audio w tworzonych przez nich grach. Wpasowana w całość buduje niepowtarzalny klimat baśniowego świata fantasy.
- Rasy - dostępne jest osiem ras (orkowie, nieumarli, taureni, trolle oraz ludzie, nocne elfy, krasnoludy i gnomy) podzielonych na dwie frakcje, siły Sojuszu i Hordę. Każda z nich posiada swoje unikalne umiejętności przydatne przy odkrywaniu świata gry czy walkach między graczami i bestiami. Oczywiście gdzie tam alianckim suckerom do hordziaków :P Taurens for the horde!
- Klasy - Łotrzyk, łowca, szaman, mag, paladyn, wojownik, przywoływacz, kapłan i druid. Z tą różnicą, że nie każda rasa może się odnaleźć w danej roli. Żaden aliant nie może zostać szamanem, a na przykład żaden hordziak nie zaistnieje jako paladyn :P Podobnie też rzecz ma się w obrębie frakcji - tauren nie zostanie kapłanem, a nieumarły nie będzie druidem.
- Talenty - jeżeli komuś nie wystarcza indywidualność klas, dowolną z nich można poprowadzić na różne sposoby dzięki "drzewkom" talentów. Każda klasa posiada trzy takie drzewka, przy czym można łączyć je bądź prowadzić wzdłuż jednej tylko ścieżki, jak kto woli.
- Instancje i Raidy - WoW to nie tylko wbijanie leveli i farmienie, czy ubijanie innych graczy na polach bitwy. To także instancje, podziemia, w których na pięcioosobowe grupki graczy czekają wyzwania, dodatkowe misje oraz nieprzebrane i potężne skarby. Świetne na nudę :P Raidy są większą i bardziej wymagającą wersją instancji, na którą pięciu graczy nie wystarczy, a czas wykonania oscyluje około trzech godzin.
- Osiągnięcia - nie ma to jak zdobywanie osiągnięć mówiących nam, czego dokonaliśmy w świecie Azeroth, a co jeszcze pozostało do zrobienia. Obfitują w nagrody typu tytułów lub specjalnych przedmiotów.
- Profesje - chyba nie istnieje jakiekolwiek MMO bez tego ficzera, który urozmaica rozrywkę i wprowadza dodatkowy przedłużacz w formie poszukiwania materiałów i tworzenia różnorakich przedmiotów, pancerzy, broni...
- Dom aukcyjny - bez niego ekonomia nie byłaby tym samym :) Jeżeli nie potrafisz czegoś znaleźć w uniwersum, wycraftować bądź kupić, prawdopodobnie znajdziesz to na AH właśnie. Podobnie ma się kwestia sprzedaży zbędnych materiałów - zawsze znajdzie się chętny, które dzięki aukcjom kupi je od Ciebie :)
- Wierzchowce - poza ich mnogością i różnorodnością chyba nie muszę się wypowiadać, o co chodzi ;)
- Poziom - maksymalny to 60, ale bez obaw, nie wbija się go tak szybko, jak by się chciało :P
- Serwery - do wyboru są typowo PvP, PvE, RPPvE i RPPvP. Kto co lubi, można grać nawet na kilku typach posiadając jedno konto.
- Abonament - w sumie jest to plus, gdyż trzyma na dystans gimbazjalistów i gówniarzerię, ale mimo wszystko jest trochę za drogi i wyłącznie na 60 dni, nie da rady kupić krótszego, np. na 30...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz