środa, 13 maja 2015

Saints Row IV


        Dawno się tak nie ubawiłam, jak podczas grania w Saints Row IV xD Masakra z Prototype ustępuje pola temu tytułowi, a zawarte w nim parodie naprawdę wielu gier (w tym mojego ulubionego Mass Effect) tworzą niebanalny, porywający klimat uniwersum w którym... robisz co chcesz: skaczesz na sto metrów, szybujesz nad miastem niczym batman, czy wbijasz wrogów w ziemie atakami z powietrza godnymi supermana  :D

PLUSY:
  1. Customizacja - tworząc postać mamy pełne, szczegółowe pole do popisu: budowa, rysy twarzy, fryzury, makijaże a nawet gesty i charakter! Nie ma miejsca na powagę :D
  2. Grafika - choć na początku wydawała mi się nieszczególna, tak motywy w grze mocno mnie do niej przekonały ;) Gesty, mimika, odwzorowanie zachowań wypadają całkiem nieźle.
  3. Muzyka - hiphop i rap to nie jest coś, czego chciałabym słuchać, ale przynajmniej można wybrać jeszcze dubstep i hardstyle, całkiem miłe dla mego ucha kawałki. Duży plus za klasykę rocka :D
  4. Humor i parodia - ta gra to jedno wielkie wyśmianie wszystkiego, co się da wyśmiać. A tym bardziej tego, czego się wyśmiać nie da. Nie powinno się dać... fuck that anyway. Niby banał, ale należy zaznaczyć, że w niepowtarzalnym stylu ;)
  5. Zryty beret - bytowanie w symulacji potrafi rozstroić czapę xD Po długiej przerwie weszłam i wyjść już nie chciałam xD Klimat gry, to co się w niej dzieje i przygody naszego Superprezydenta rozładują wszelkie napięcia i poprawią absolutnie każdy nastrój - nawet z dobrego na lepszy ;)
  6. Róbta co chceta - chcesz potłuc się o samochody w trybie manekina (kocham tooooo~!)? Załatwione! Rozwałka w mechu siejącym zniszczenie? Proszę bardzo! Zasysanie wszystkiego co możliwe w czarna dziurę? Powiedz tylko kiedy! Poza misjami fabularnymi praktycznie w świecie symulacji nie istnieją żadne reguły. To Ty jesteś podstawową zasadą! I jedyną.
  7. Znajdźki - jedyny ich minus to taki, że gra podpowiada ich lokalizację, przez co zdobycie aczika jest szalenie łatwe :< Poza tym jest ich tyle i na tyle są przydatne, że warto się na nie połasić :P
  8. Customizacja C.D. - a czy wspomniałam, że wszelakie pojazdy (latające, jedno i dwuśladowe oraz wozy bojowe), bronie i łaszki są w pełni modyfikowalne? Nie? To teraz wspominam :3
  9. Wyzwania - lekkie, przyjemne i zapewniają masę zabawy :3 Tryb manekina, różnego rodzaju czasówki, demolki, MMA, skoki, loty... czego chcieć więcej? :D
  10. Misje - w pełni zróżnicowane, okraszone sporą dawką humoru, lojalnościowe i fabularne oraz poboczne itp. Nie ma nudy!
MINUSY:
  1.  Klimat... - nagość kobieca, dziwki, striptizerki, gołe baby, burdele, sugestie i podteksty erotyczne (nie znam hardkorowej nazwy określającej to, co tam znajdujemy) w ilości nadmiernej, niestety... na szczęście w wielu przypadkach mogłam takie panienki potraktować miotaczem czarnych dziur (niektórzy najwyraźniej maja większe...), a pewne okolice nie były aż tak napchane tą wszelką zbędną tandetą. No nic, parodia skierowana głównie na samcze towarzystwo, ale grać mi się grało przyjemnie nawet ^^"


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Raptr Gamercard

9 komentarzy:

  1. Gry z tej całej serii jakoś osobiście mnie nie przekonały i doszedłem do wniosku że to nie moje klimaty :) Kwestia gustu oczywiście. A ja właśnie idąc Twoim przykładem postanowiłem sięgnąć po głębsze gry niż DIII (w które i tak gram :D ) Właśnie mi się pobieram na Steam: Dragon Age Początek ^^ zobaczę z czym to się je i czy da radę mnie przekonać do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dragon Age? :D Z tego co mi wiadomo, nie podszedł Ci ten tytuł ;) Chociaż gra warta świeczki, jak to mówią na mieście - ja osobiście polecam :)
    Mnie się ostatecznie udało zamknąć linię fabularną i pełen tryb wyzwań, ale i tak został mi jeszcze jeden dodatek do ogarnięcia i osiągnięcia do zdobycia ^^ Klimat może nie do końca mój, ale... no co ja Ci będę osładzać SR4, musiałbyś sam zagrać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie nie podszedł mi za pierwszym razem i teraz ponownie próbuje :) nie mogę się przekonać do założenia drużyny że nie jedna postać a parę :D ale może uda mi się to przełamać. Co do SR4 grałem w SR3 i mi wybitnie nie podszedł jakoś nie moje klimaty. Planuję jeszcze serię Wiedźmin opanować od części 1 jednak najpierw muszę wybrać się do sklepu lub na allegro zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SR3 jeszcze nie tknęłam, ale SR4 mnie uwiódł przez wgląd na prawdziwe "róbta co chceta" :D
      Kilka postaci w drużynie? Chyba już nawykłam, bo w RPG to taki standard mały ^^ Nie jest w sumie tak źle, towarzysze nawet często ułatwiają i urozmaicają człowiekowi rozgrywkę :P

      Usuń
  4. To może jakaś rada jak sterować całą grupą i wydawać im polecenia oraz rozwijać? :D Aktualnie muszę zapalić ogień sygnałowy więc na początku jestem samym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie to masz tylko Alistaira :D Grupa zwykle sama decyduje co robić, więc jedynym Twoim problemem jest tak naprawdę dobre jej zaopatrzenie :) Ewentualnie zapauzować spacja i wydać polecenia zmieniając postać i klikając tak, jak normalnie swoim bohaterem ^^

      Usuń
    2. Skorzystam z rad :)

      Usuń
  5. Dziś przyszła i moja kopia :)
    kto będzie prezydentem? czy wszystko rozegra się w pierwszej turze? bukmacherzy już obstawiają wyniki, a wyborcy nie mają nic do gadania, to będzie bezpardonowa walka o władzę! Katt szykuj się :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam mogę być Pierwszą Damą, naprawdę, nie zależy mi na prezydenturze ;P Pierwsza Dama to tak sobie nie pracuje, ma masę pieniążków, jest sławna, dostaje czaderskie drogie łaszki ble ble ble... za dużo w mediach ostatnio siedzę >.<

      Nethey, oddaję stołek prezydencki walkowerem, na kij mi stołek, ale miasta Ci nie oddam! :D

      Usuń