środa, 2 lipca 2014

The Incredible Adventures of Van Helsing II - oceny

     Jedna z najlepszych kontynuacji gier, w jakie grałam - szczególnie to przejście z pierwszej części w drugą...
    


PLUSY:
  1.  Kontynuacja - nie spotkałam się jeszcze z grą, której pierwsza część kończy się w jednym miejscu, a druga zaczyna w dokładnie tym samym, w dokładnie takiej samej sytuacji. Świetne :D
  2. Muzyka - niewiele odbiega od poprzedniczki, wciąż ta sama linia melodyczna, a jednak znacznie poprawiona i nadająca steampunkowego, bojowego klimatu.
  3. Interfejs - także uległ znaczącej poprawie. Dodano miejsca na umiejętności, zmienił się wygląd ekwipunku... gra przypomina nową, lepszą jedynkę :P
  4. Grafika - kolejny ulepszony element wpasowujący tytuł w niejedną grę obecnej generacji. Nawet Neocore potrafi pokazać Blizzardowi, że tak powinny wyglądać gry typu action RPG...
  5. Menu i zakładki - no po prostu kosmos! :D Szkice, concept arty, świetne i bogate opisy świata, bohaterów - no wszystko! :D Postarali się i gra ma moc.
  6. Więzień Numer Siedem - no co ja poradzę, że mam słabość do zamaskowanych mutantów typu badass :3 A wykreowanie takiego stwora jak najbardziej urozmaica rozgrywkę :P
  7. Fabuła - mocno powiązana z poprzednią częścią, jak najbardziej na plus :) I nie jest tak banalna, jak można by sądzić.
  8. Humor - specyficzny, często nawiązujący do popularnych gier, bohaterów, legend, bajek, książek... można pośmiać się przy pewnych kwestiach :)
  9. Minigra - pamiętacie obronę kryjówki z poprzedniej części? To wyobraźcie sobie taką mini grę, w której można dowolnie rozwijać pułapki, teleportować się po mapie, odpierać bossów i hordy ich popleczników w postaci kontrolowanych fal. Świetna zabawa :D
  10. Lokacje - nie powtarzały się, ani nie zostały żywcem skopiowane z poprzedniej części gry :D Do tego urozmaicono je wieloma sekretami, anomaliami pogodowymi, fauną itp.
  11. Sztab - Helsing otrzymał czterech podkomendnych, którzy wraz ze swoją armią wykonują dla nas pewne zadania. Ale nie dajcie się zwieść, każdy z nich specjalizuje się w innej dziedzinie - wojownik nie przegada szalonemu naukowcowi do rozumu tak skutecznie, jak dyplomata ;)
  12. Chimera - każdy marzy o takim zwierzątku... no, przynajmniej ja :D No i nie lubi kotów! Świetny towarzysz, którego możemy szkolić, wysłać na polowanie, z którego przyniesie nam worek skarbów, albo wezwać w trakcie walki, by wsparł nas swą siłą. 
  13. Komunikaty - w grze pojawiają się poszerzające steampunkowy klimat komunikaty, w których jakby przez wiekowy "telefon" otrzymujemy informacje o nowych zadaniach dla dowódców, powrocie chimery z udanych łowów czy misjach pobocznych dla naszego bohatera. Super :)
  14. Ciąg dalszy... - studio subtelnie podkreśliło możliwość wydania trzeciego epizodu gry.. :3
MINUSY:
  1.  Polonizacja - niektóre tłumaczone dialogi są poprzestawiane i wyświetlają się nie nad tą postacią, nad którą powinny :/ W efekcie niektóre ciekawe dialogi umykają, a gra zniechęca do skupiania się na rozmowach. Katarina "mówiąca" kwestię Helsinga, Więzień nr. 7 mówiący tekst Kateriny i posługujący się rodzajem żeńskim... psuło mi to zabawę, oj psuło :<
  2. Długość - 8h na przejście gry to troszkę za mało jak dla mnie... szczególnie, że tytuł jest naprawdę świetny!







Raptr Gamercard

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz