poniedziałek, 6 października 2014

Escape Rosecliff Island - ocena

     Kolejna niewielka, aczkolwiek świetna produkcja od PopCap. Warta uwagi pozycja przeznaczona dla każdego miłośnika gierek wymagających spostrzegawczości i logicznego pomyślunku.

PLUSY:
  1. Czas gry - zawsze plusowałam tytuły, do których mogłam przysiąść i w krótkiej przerwie, i na dłuższe posiedzenie.
  2. Rozwój - co tu kryć, zauważyłam, że po kilku godzinach nieco przybrałam na spostrzegawczości xD
  3. Klimat - gra ma w sobie to coś, na co składa się muzyka i oprawa. Mroczne, ponure miejsca oraz idealnie dobrane dźwięki robią swoje.
  4. Przerywniki -  minigry w postaci puzzli, memo czy dopasowywania służące za przerywniki między planszami? Czemu nie! :)
  5. Wciągacz - gra niesamowicie wciąga :D Naprawdę było mi szkoda, że to już koniec ^^"
MINUSY:
  1.  Plansze - niestety minusem jest naprawdę niewielka ilość miejsc, które do zmarudzenia się powtarzają :/







Raptr Gamercard

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz