sobota, 10 października 2015

Faerie Solitaire

        Gra kupiona na Allegro jako gift  za piątaka z groszami... mała gierka, co do której nie miałam wątpliwości, że pogram chwilę i odstawię w zapomnienie. A tu jednak wszystko skończyło się inaczej, niż myślałam. Wydawałoby się, że ta maleńka karcianka logiczna nie wymaga opisu czy choćby wyróżnienia - a tu proszę! Ona wręcz na to zasługuje! :D 

PLUSY:
  1. Poziom trudności - gra nie należy do niezwykle trudnych czy wymagających, nie jest też zbyt prosta czy banalna. Jak można się domyślić, jest schematyczna, ale czego innego wymagać można po pasjansie ;) Gierka po prostu wpasowuje się idealnie w wolne wieczory.
  2. Wciągająca - jak nic spodziewajcie się syndromu jeszcze jednej partyjki, jeszcze jednej ewolucji, a nuż jakieś jajko się znajdzie... ja nie potrafiłam się odlepić ^^" System gry jest wprost fantastyczny!
  3. Fabuła - pasjans z fabułą, dobre :D Ratujemy porwane wróżki, pokonujemy tych złych, zbieramy złoto, podnosimy populację zwierząt z Krainy Wróżek itp. Fajny smaczek :)
  4. Złoto - punkty zdobywane w trakcie gry są złotem, które możemy wydać na ulepszenia Krainy Wróżek dające nam całkiem ciekawe bonusy, jak dodatkowe cofnięcie ruchu czy licznik pozostałych kart.
  5. Zwierzaki - na poszczególnych poziomach można znaleźć jajka ukryte pod taliami kart. Z jajek tych wykluwamy zwierzaka, którego następnie levelujemy poprzez... granie w karty :D Oczywiście konieczne są do tego magiczne przedmioty zdobywane w ten sam sposób co jaja. Kolejne umilające i poszerzające rozgrywkę dodatki :)
  6. Tryby gry - do dyspozycji otrzymujemy tryb przygody i tryb wyzwań. Przygoda zapewnia kilka konkretnych godzin z fabułą w tle, natomiast wyzwania stanowią jej dopełnienie. Można zdobyć nowe zwierzaki, można zarobić dodatkowe złoto czy po prostu wziąć się w garść i spełnić już nie tak niskie wymagania konieczne do uwolnienia kolejnych wróżek.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Raptr Gamercard

4 komentarze:

  1. O raaaaany! Uwielbiam tę grę! Myślałam sobie "o kurde jakaś karcianka, która szybko się znudzi" tymczasem było zupełnie odwrotnie! Spędziłam przy niej długie godziny i do tej pory czasem wracam do tego tytułu i namiętnie się zagrywam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Cię całym swoim growym jestestwem :D Tytuł - choć nie wygląda - jest mega ^^

      Usuń
  2. Cholerna gra, siedzę już ponad dobę nad tym i szukam jajek >.<
    zamknę oczy i mi się karty układają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba Ci już powiedziałam, gdzie te dwa ostatnie są :P

      Usuń