wtorek, 2 września 2014

World of Warcraft: Wrath of the Lich King - oceny

     Drugi dodatek do World of Warcraft i druga większa dawka odświeżenia do przezacnego, praktycznie najlepszego MMO cRPG. Co ciekawego i czy warto zwrócić uwagę? Ależ należałoby!

PLUSY:
  1. Grafika - od razu dało się poczuć, że coś w szacie graficznej się zmieniło. Na duży plus. Poprawiono cieniowanie, polepszono całokształt modeli i gra zaczyna wyglądać młodziej :)
  2. Cutscenki - albo ich nie zauważyłam, albo poprzednie części ich po prostu nie miały. Tak czy owak, w grze zaczyna się dziać, a i fabuła ma coraz głębszy zarys. W wielu MMO po prostu fabułę olewam, bo nic w niej oryginalnego nie ma. Warcraft jest natomiast bardzo potężnym tworem, pełnym życia i bohaterów niezależnych - żyjącym życiem własnym.
  3. Król Licz - po ukończeniu gry Warcraft III: the Frozen Throne bardzo mnie ciekawiły dalsze losy Arthasa... a tu proszę bardzo, cały dodatek poświęcony właśnie jemu :D
  4. Northrend - bardzo rozległy kontynent podzielony na kilka stref, w tym jedną stricte PvP, utrzymany w mroźnych i pięknych klimatach skandynawskich z czasów panowania wikingów ^^
  5. Rycerz Śmierci - nowa grywalna klasa dostępna dla wszystkich ras, z podziałem na frakcję, do jakiej postać należy. Naprawdę ciekawa alternatywa dla wojownika i paladyna :)
  6. Inskrypcje - świeżutka i nowiutka profeska dla graczy chcących tworzyć glify i zwoje z zaklęciami wzmacniającymi. Pozwalają wykorzystać roślinki w całkiem nowy sposób :P
  7. Glify - różnorodne runy zwiększające umiejętności i talenty naszych bohaterów - kolejna nowość w świecie gry :)
  8. Dalaran - już nie tyle, że wiem gdzie wywiało Dalaran, co wiem, jak ono wygląda xD Niesamowite miasto-sanktuarium (wspólne dla obu frakcji, w którym PvP jest niemożliwe) przeniesione przez magów z Alterac Mountains w Eastern Kingdoms do Crystalsong Forest na Northrend ^^
  9. 80lvl - czyli kolejne 10 poziomów do nabicia więcej niż w poprzednich odsłonach. Teraz expienie od zera będzie nieco dłuższe :P
  10. Smoki - cała masa nowych smoków oraz dość sporo o ich historii na Azeroth. Aaaach, tego mi trzeba było ;)
MINUSY:
Jak dla mnie brak.







2 komentarze:

  1. Jest jeden minus w całej serii przynajmniej według mnie :P brak polonizacji :( z chęcią bym ograł całego WoWa którego nawet mam zamrożonego ale z moim angielskim bym sobie nie poradził z tą grą i bym wielu rzeczy nie wiedział o co chodzi :/ Wiem to też plus bo nie ma za wielu gimbusów dzięki temu. Mogłem bardziej się przykładać do angielskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie nie pojmuję dlaczego tak potężna gra nie posiada polskiej lokalizacji :/ Język angielski mi nie przeszkadza, aczkolwiek wygodniej gra się w rodzimych klimatach językowych ^^"

    OdpowiedzUsuń