sobota, 29 marca 2014

Diablo III: Reaper of Souls - oceny

     Zawsze miałam problem z ocenianiem dodatków do gier, w szczególności tych wymagających do działania podstawowej wersji. Tak więc patrzę na nie punktując zmiany względem samego tytułu, co w tym przypadku będzie dość łatwym zadaniem :) Pominąwszy błędy strony internetowej rzecz jasna... (nieprawidłowe wyświetlanie przedmiotów w zakładce postaci, zablokowani rzemieślnicy, zero postępów czy jakichkolwiek informacji na temat rozwijanego krzyżowca oraz wiele innych...)

PLUSY:
  1. Muzyka - klimatyczna, poruszająca, jakakolwiek wreszcie! Szkoda tylko, że nie dodali utworów do poprzednich aktów xD
  2. Nowi wrogowie - jest ich taki natłok, że przez cały piąty akt czułam się, jakbym grała w nową grę ^^ Poza tym są niesamowicie zróżnicowani, bez szans na powtórkę z podstawki.
  3. Tryb przygodowy - zlecenia, szczeliny nefalemów, czyli innymi słowy... żegnaj nudo! :D
  4. Dzień i noc -  może i bez płynnego przejścia, ale mimo wszystko fajnie zobaczyć Kaldeum nocą :P
  5. Nowa postać - krzyżowiec jest postacią wręcz idealną, ale strasznie zajeżdża mi serafią z gry Sacred (promień świętej energii z nieba Kolumna Blasku, rzut młotem podobnie jak Gniew Archanioła). Na taką postać do walki w zwarciu czekałam :3
  6. Wieszczka - ile to ja się naczytałam, że zamiast seksi laseczki będzie grube babsko... ale to grube babsko jest po prostu zaje*iste! xD Teksty równe Shenowi, a sama w sobie wzbudza we mnie sympatię wyglądem i sposobem bycia.
MINUSY:
  1.  Etykiety - oczywiście etykiety złota nadal brak :< Przywalonego cielskiem potwora - nie widać. Wyrzuconego na słońce pustyni - prawie nie widać. Nie wiadomo, czy pół ekranu biegniemy po jedną sztukę, sto czy setki...
  2. Użalanie się - przez cały piąty akt przewala się żal ściskający dupę po zdechnięciu Lei... aż niedobrze mi było słyszeć imię tej kiepskiej, tandetnej i beznadziejnej postaci :/ Mogli jej chociaż naprawdę porządny charakter sprawić...
  3. Handel zdechł - tyle rzeczy, które mogłabym Nethey'owi oddać, to poszło na materiały rzemieślnicze. W sumie niczym poza kompletnie bezużytecznymi itemami nie można handlować >.<
  4. Filmik - gdzie jest epicki blizzardowski film końcowy się pytam?! Nie zdążyli z nim na premierę czy dodadzą jako DLC? xD
  5. Błędy - statystyki dotyczące krzyżowca leżą i nawet nie kwiczą, a mamy już czwarty dzień po premierze...
  6. Umiejętności towarzyszy -  dlaczego Blizzard nie poinformował, że od dodatku nie będzie można przeszkolić na nowo towarzysza? Spartoliłam sobie Eirenę i Cormaca :(




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz