wtorek, 6 maja 2014

Dragon Age II: Książę na wygnaniu - oceny

     Małe DLC, które niewiele wnosi, a wiele zmienia w samej grze. Naprawdę warto się w niego zaopatrzyć chociażby przez wgląd na nowe misje i nowego towarzysza.

PLUSY:
  1. Sebastian - Strzelec wyborowy i naprawdę sympatyczny towarzysz. No cóż, Hawke wreszcie dostał do towarzystwa prawdziwego księcia, a nie następnego wykolejeńca życiowego :P
  2. Misje - nowy towarzysz oznacza nowe zlecenia, a nowe zlecenia oznaczają więcej doświadczenia i przedmiotów w nagrodę :) To juz jest plusem samym w sobie. No i rzecz jasna, nowe wątki fabularne rozwijające uniwersum gry.
  3. Dopasowanie - tego dodatku tak naprawdę się nie czuje, jest świetnie wpasowane w całokształt rozgrywki i urozmaica fabułę :)
MINUSY:
  1. Romansowanie - czyli w sumie jego brak. Pani Hawke nie ma szans na nawiązanie głębszej relacji z Sebastianem, pozostaje tylko niewinny flirt. A szkoda, bo byłaby to miła odmiana od emo elfa i depresyjnego maga xD
 Więcej minusów nie dostrzegłam :P







2 komentarze:

  1. Z tym DLC jest ten problem, że w pewnym momencie trza wybrać kogo zostawiamy w drużynie, a kogo się pozbywamy. Na szczęście u mnie było tak, że po misji czy dwóch Sebastian wrocił :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety wolałam towarzystwo Varrika, gdyż grałam albo zdeprawowaną albo luzacką postacią, na co Sebastian nie reagował za dobrze xD Chyba tylko raz kiedy przechodziłam grę kolejny raz prawie cały czas podróżowałam z Sebkiem :)

    OdpowiedzUsuń