środa, 28 września 2016

Alice's Patchwork

        Uwielbiam wszelkiego rodzaju układanki i puzzle, dlatego też Alice's Patchwork wydało mi się sympatycznym i łatwym tytułem, w sam raz na chwilę relaksu po albo przed pracą. Z początku obawiałam się, że jest to tytuł raczej skierowany do znacznie młodszej grupy graczy, ale z czasem gry bardzo się zdziwiłam, gdy przyszło mi rozgryzać masę naprawdę wymagających mozaik :D Ta niepozorna gierka okazała się produkcją godną najwybredniejszych puzzlomaniaków, a ja wiem o czym piszę ;)

PLUSY:
  1. Muzyka - z początku, muszę przyznać, irytowała mnie niepomiernie: brzmiała dziecinnie, jak z amerykańskich baśniowych filmów familijnych. Z czasem jednak przestałam zwracać na nią uwagę i zaczęła mi nawet wpadać w ucho xD Do teraz nucę sobie melodyjkę przypominającą "Concering Hobbits" z Władcy Pierścieni :P
  2. Alicja w Krainie Czarów - jedna z niewielu książek, które przeczytałam w latach szkolnych, i jedna z kilku, które naprawdę mi się podobały. Poza tym uważam za genialny pomysł połączenie tej niesamowitej, tajemniczej i pokręconej historii z układankami typu puzzle :D Wyszło naprawdę mega ^^
  3. Dużo do układania - praktycznie 120 mozaik do ułożenia, o zróżnicowanych "materiałach" (np. szkło, drewno, papier itd.) i z dosyć sporą ilością elementów do poskładania.
  4. Poziom trudności - nie powiem, gra do najłatwiejszych nie należy, ponieważ znaczna większość układanek jest przyjemnie skomplikowana i raczej trudna dla dzieciaków, za to idealna dla młodzieży i dorosłych. Nie mogę też napisać, że absolutnie nie nadaje się dla młodszych graczy, po prostu wymaga sporo cierpliwości, której dzieci zwykle nie posiadają ;) W każdym bądź razie obrazki są miłe dla oka.
  5. Co ja tak właściwie układam? - na miniaturce w Światach można podejrzeć wygląd obrazka po ułożeniu, ale kontynuując po ukończeniu kolejnej mozaiki, tak naprawdę układamy na ślepo. Żadnego podglądu, zero świadomości co to ma być, jedynie z możliwością podpowiedzi co do miejsca puzzla na tablicy. Naprawdę fajne uczucie kiedy się myśli, że układa się krajobraz, a wychodzi zupełnie co innego xD
  6. Relaks - poważnie, ta gra mnie tak uspokaja, że naprawdę przyjemnie było spędzić nad nią tyle czasu ^^ Pewnie nie raz jeszcze do niej wrócę :)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz