środa, 15 października 2014

Och, ach, WoW itepe...

     No tak, abonament wykupiony i znów nie potrafię odlepić się od komputera... do tego jeszcze ta mega aktualizacja dzisiejsza, no po prostu... muszę zagrać! Nie, nie jestem uzależniona... <wierci się niespokojnie, wzrok ma rozbiegany, a palce drżą jej spazmatycznie> A za miesiąc Warlords of Draenor...

     Dobra, tak na poważniej teraz :D W sumie, to powyżej to też tak dosyć poważne, ale nie aż tak jak to ;) W końcu zdecydowałam się wybrać postać do wymaksowania i nie żałuję wyboru. Taureńscy szamani zawsze cieszyli się moimi względami, tak i tym razem zwróciłam się ku nim... i nie zawiodłam się. Żałuję tylko, że wraz z Patchem 6.0.2 zabrali kilka skilli ułatwiających grę na niskim poziomie, ale oczekuję, że dostaniemy w zamian coś ekstra na późniejszych etapach ;) No i motocykl dostałam, nie wiem sama za co, ale nie pogardzę, jeśli jest to pojazd na stałe ^^
     Nie wszystkie jeszcze modele postaci zostały zmienione, ale taureni prezentują się wspaniale :3
Model taurena sprzed aktualizacji 6.0.2
Ten sam tauren po wyjściu aktualizacji

     Jak widać, Blizzard wreszcie wziął się za poprawianie grafiki. Na dziesięciolecie w końcu coś by się samej grze należało, prawda? xD

2 komentarze:

  1. Widzę, że imiona postaci są epickie :D Inni gracze i moby pewnie drżą z przerażenia na ich widok ;D

    OdpowiedzUsuń