poniedziałek, 27 października 2014

Spraw kilka...

     Tak jakby to zacząć... dziś, za godzinę z hakiem stuknie mi ćwierćwiecze. Powoli do mnie dociera, jaka stara krowa ze mnie xD Tak by the way, stooo laat, stooo laat! Ale tak prawdę powiedziawszy, nie przepadam za swoimi urodzinami i "świętuję" je w niewielkim gronie. Jakoś nieszczególnie dobrze wspominam swoje lata maleńkości i wczesnej młodości, prezenty nigdy nie sprawiały mi radości, a standardowe odśpiewywanie hymnu urodzinowego po prostu mnie żenuje... Dlatego od lat oficjalnie nie obchodzę urodzin ^^"
     Wiem, wiem, pisałam przed chwilą, że prezenty nie sprawiały mi radości... ale te robione własnoręcznie to co innego :) Nethey przeszedł samego siebie w tym roku serwując mi piękny "obraz" (nie wiem jak mogę to dzieło sztuki nazwać inaczej, obraz najbardziej tu pasuje).
Tak wygląda przed włączeniem. W praktyce jest to lustro (widać w nim mój magiczny sufit xD).
A o to czym się staje po włączeniu! Warto zaznaczyć, że efekt głębi jest wykonany samodzielnie metodą, która przekracza moje pojmowanie, natomiast dla obdarowującego okazała się rzeczą łatwą do wykonania xD

     Trudno się z takowego prezentu nie ucieszyć, szczególnie z myślą, że z niepozornych elementów Nethey stworzył takie arcydzieło :) (Dostałam jeszcze the Sims 4, ale to taki mniej ważny, kupny prezent xD).

     Na zakończenie mała prośba oddanie głosu na przyszpitalny plac zabaw dla dzieci. Wystarczy zagłosować raz dziennie, wpisując adres e-mail i kod pocztowy - ja dotychczas nie otrzymałam żadnych ofert czy jakiegokolwiek spamu od organizatorów, więc nie powinno być z tym kłopotu ^^ TUTAJ znajdziecie bezpośredni link do inicjatywy. Z góry dziękuję za pomoc :)

3 komentarze:

  1. No no w takim razie spełnienia marzeń emerytko :D Nie przejmuj się nie tylko Ty masz ćwierć wieku :) I tak zawsze będę powtarzał że rocznik 89 rządzi :) Swoją drogą też nie obchodzę urodzin od około 5 czy 6 lat. Dzień jak każdy inny ^^ Miłego Simowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to powiem, że rocznik 92 rządzi :P I dodam od siebie, szczęścia zdrowia bez karetki pogotowia :D A prezencik zacny, można składać zamówienia? :D

      Usuń
    2. Marku, już Krówci powiedziałam, że stara krowa jestem, a Ty mi jeszcze emerytką uderzasz :P
      Mic, jak zamówisz, to za rok Ci przywieziemy, w sam raz na wakacje :P
      I dziękuje bardzo za życzenia, miło z Waszej strony ^^ A o rocznik proszę się nie kłócić, wiadomo, że im starszy, tym lepszy xD

      Usuń