poniedziałek, 4 maja 2015

Długi weekend... męczy ;)

        Trzy dni minęły szybciej, niż jakbym spędziła je w pracy >.< To nie fair, że kiedy człowiek ma wolne i dobrze się bawi, to czas przyspiesza monstrualnie... 
        Z Nethey'em zaczęliśmy odwiedzać regularnie Fitness Academy - Neth na urządzenia, ja na katusze w postaci zajęć z instruktorami (Pozdrawiam panią instruktor z Race Walking xD). Naprawdę genialny klimat, pełna motywacja (cena też zmusza do aktywnego uczestniczenia ^^") no i nie ma nudy i monotonii :) Każdy znajdzie coś dla siebie - kij z tym, że następnego dnia chce się umrzeć aniżeli ruszać, ale jest to na swój sposób przyjemne :D Dobry wysiłek nie jest zły, jak to powiadają :P
        Kolejnym punktem Majówki był czysty szpil na komputerze w Dragon Age Inkwizycję xD Wreszcie mogłam konkretnie się nacieszyć tą grą: masa smoków do ubicia, misji do wypełnienia, badassów do skopania (badass może być tylko jeden - JA!) i lokacji do odkrycia, o ekwipunku nie mówiąc :) Poniżej podrzucam kilka screenów z ostatnich rozgrywek, głównie starcia ze smokami i  wygląd mojego Tal-Vashot. Więcej można znaleźć w udostępnionym folderze na google+.

Satyr, mistrz broni dwuręcznej, Tal-Vashot.
Dotychczasowo najłatwiejsza dziadówa, zażarcie walczyła szponami i zębami, czasem ogonem - nie chciało jej się latać po deszczu ;)
Natomiast ta była wyjątkowo upierdliwa - w końcu skrzydła nie od parady, a jej dzieciuchy to dopiero utrapienie >.<
Gadzina swoim elektrycznym atakiem trochę dała się we znaki - cwaniara posłała ładunek prosto na zalany wodą obszar - czyli moją ekipę xD

        Tak swoja drogą... jak u Was leci? :D Coś na blogach cisza :P

3 komentarze:

  1. Super, aktywny wypoczynek zawsze dobry :D Swoją drogą ja też trochę zainwestowałem w taki wypoczynek wykupując w pracy kartę MultiSport która daje mi wejście na dużo obiektów sportowych w Polsce :) A na Wiedźmina czekasz Katt? Czy nie Twoje klimaty :) Ja coś ostatnio nie mam weny na pisanie dlatego cisza u mnie na blogu ale obiecuję się poprawić :) No i urlop mój się zbliża wieeelkimi krokami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też obsługują MultiSport, więc zapraszamy któregoś dnia do Fitness Academy w Kato ;)
      Na wieśka nie czekam, chociaż moje klimaty to... cóż... zbyt samczo, by czerpać radość z gry xD Za to gorąco mi się robi na myśl o Gwiezdnych Wojnach i ploteczkach o tytule z uniwersum Mass Effect ^^ No i Mortal Kombat X też kusi :P
      Już się urlopić będziesz? :D

      Usuń
    2. Siłownie osobiście wolę w domu aleee basen to inna bajka :D Zobaczymy ogólnie muszę w końcu dotrzeć do tych Katowic w końcu xD Heh ja się zastanawiam nad przejściem Wieśka 1 dopiero :D A Mortal Kombat X też mnie kusi. A co na bogato z urlopem trzeba się wybyczyć w końcu ;)

      Usuń