wtorek, 21 kwietnia 2015

Doba ma za mało godzin...

        Od razu zaznaczam, że za mało na rozrywkę i przyjemności xD Prawie miesiąc pracy za mną, już na tyle przyzwyczajona do wczesnego wstawania, że nawet w weekend oczy otwieram już po siódmej rano (oczywiście leżakuję jak dobre wino nieco dłużej xD). Ale dobrze jest pracować ^^ Przerwy i wolne są ok, ale też bez przesady ;) 
        Co do tematu, to rzeczywiście brakuje mi chwili na konkretniejsze rozegranie jakiegoś tytułu. Dwa dni w tygodniu wracam do domu po osiemnastej i dziewiętnastej i jakoś nie chce mi się już grać, a ostatnimi dniami każda wolna chwila poświęcona była na przedletnie sprzątanie szaf i wynoszenie rzeczy zimowych do piwnicy >.< A od przyszłego miesiąca co drugi dzień zajęcia ruchowe co najmniej godzinka i też czasu już zabraknie na cokolwiek xD A tu marzy mi się jeszcze kilkukrotne przejście Inkwizycji, gdyż aktualnie gram qunari, a tu jeszcze ludź i elfka czekają :<
Aaaaaaach, ta scena nigdy mi się nie znudzi :3
        Na zakończenie gratka dla miłośników Szybkich i Wściekłych (ja bynajmniej do nich nie należę, dlatego tym bardziej mi się podobało :D), genialna parodia warta obejrzenia xD

3 komentarze:

  1. Mojej siostrze kupiłem Inkwizycję :D może też o nią zahaczę :D Widziałem te parodie i jest genialna ;) i lubię serię szybkich i wściekłych. No a ja dzisiaj zdałem praktyczny egzamin prawka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje za zdanie :D To niebawem siadasz za kółko i jedziesz do Katowic? :D
      A Inkwizycję polecam, zabawa na długie godziny - i to nie byle jaka :)

      Usuń
    2. Najpierw autko muszę mieć :D ale Katowice od dłuższego czasu za mną ,,chodzą" bym się tam wybrał do centrum handlowego lub na jakąś imprezę grową :D W każdym bądź razie gdy się tam wybiorę będziecie o tym wiedzieć :D Heh co do Inkwizycji to jest któraś tam gra na mojej liście i na pewno zostanie sprawdzona :D

      Usuń