środa, 8 kwietnia 2015

Przyszła kryska...

        Jutro o godzinie 12:00 przyjdzie na mnie pora. Na mnie i mój zasób wiedzy akademickiej. Tak, właśnie w dniu 9 kwietnia podchodzę do obrony pracy magisterskiej. W sumie to nic, a jednak stresik się pojawia. W sumie to nic, ale pozostaje obawa przed sromotną porażką. W sumie to nic, ale mimo wszystko niecodzienność. Masakra. Dziś miałam dwunastkę do dziewiętnastej i trochę ciężko było się pouczyć i poczytać, szczególnie że wróciłam zdechnięta i nawet w HotS'a ledwie pograłam z Nethey'em. Właśnie, chce ktoś kluczyk? Mam około 3-4 kody do oddania chętnym na betę ^^
        No dobra, wcisnęłam się jeszcze na jednego Grifcika na nowym patchu 2.2.0., pobiłam rekord solowy i jestem pod wrażeniem zmian. Znowu odstawię Inkwizycję, w dodatku w piątek rusza trzeci sezon i wypadałoby zrobić wreszcie porządną czarownicę (nie żeby one nieporządne były z natury), a nowy secik wygląda miodnie :3
Zmiany w ozdobach postaci w końcu widoczne są zarówno w menu rozgrywki, jak i wyboru :3
W lewym dolnym rogu pojawia się w końcu liczba aktywnych wartowników, co dla DH jest wyjątkowo pomocne.
Dość zjawiskowy styl zamknięcia Głębokich Szczelin :D Nie mogę się doczekać żeby odkryć pozostałe smaczki patcha ^^
 

3 komentarze:

  1. Przede wszystkim powodzenia i trzymam kciuki :) Przed aktualizacją zrobiłem GR na poziomie 29 na HC. Ale wczoraj się wybitnie nie popisałem. Przed wczoraj ulepszyłem Klejnot łatwości na 25 lvl. Wczoraj po popołudniówce wszedłem do gry publicznej na HC U6 i co? Oczywiście moja świetna łowczyni poległa [*] ale spoko Marek ma klejnot łatwości to nowa łowczyni ale znowu Marek popisał się nadmierna wyobraźnią i ustawił poziom U4 :/ i zgon na 35lvl. No ale nie ma co płakać jutro rusza trzeci sezon w DIII to się odkuję za te zgodny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie-dziękuję ^^
      Jutro rusza sezon i my ruszymy hardkorowo na maksa :D
      Ale Ty masz pecha z tymi HCkami xD

      Usuń
  2. Zdecydowanie jutro się działa :D idę na nockę i myślę że koło 17-18 się pojawię :) heh w sumie nie tyle co pecha a czasem nadmiar wyobraźni i wiary w swoje siły :)

    OdpowiedzUsuń