środa, 13 sierpnia 2014

Halflifer..?

     Czy istnieje takie pojęcie jak half-lifer..? No cóż, skoro jest no-lifer, to dlaczego nie może być i half-lifer xD Akurat absurdalnie idealnie pasuje ta nazwa do mojego obecnego trybu życia. Chociaż nieeee... tri-lifer? Zaczynam przeginać w ciekawą stronę :P
     Mianowicie moje życie od tygodnia ogranicza się do: Nethey i Krówcia - Praca - World of Warcraft xD W ramach wyjaśnień, Krówcia to świnka morska :3 Przesympatyczne diabelstwo, które żyje u mnie od jakiegoś tygodnia i giercuje ze mną na komputerze ^^ No dobra, ja gram, a ona siedzi na kolanach i czerpie przyjemność z mojego marudzenia i głaskania xD Bo WoW nie wymaga użycia obu rąk równocześnie, o ile ma się myszkę z klawiszami bocznymi - ot, taki myk z poruszaniem się :) Instancje już mają gorzej, bo tu już pełne skupienie i oburęczność obowiązkowa.
     Skąd mnie na WoW'a wzięło? Odkąd kupiłam subskrypcję z aktywacją do Kataklizmu włącznie. Za 29,99zł. I mam 30 dni abonamentu w cenie xD I stwierdziłam, że NIGDY nie wrócę na piraty. Bedę odkładać z wypłaty na prepaid >.< Wymiatacka gra. W sumie siedzę w niej odkąd wyszła, czyli jakieś 10 lat (z tą różnicą, że na oficjalu zawitałam tydzień temu ^^"). Doznałam szoku kulturowego, gdyż moja znajomość gry skończyła się na WotLK - priv serwery z nowszymi epizodami nie oferowały nic fajnego, przy okazji były wyłącznie PvP, toteż zamknęłam swoją znajomość gry na tym dodatku. A tu tyle zmian w Cata i Pandarii! o,O
     A Markowi obiecałam farmienie i levelowanie w Diablo ^^ Ale wpadną trzy dni wolne, z czego dwa mogę poświęcić do popołudnia na śpiączkę zwaną graniem xD
     Jakby kogoś interesowało, to wrzucam moją aktualną faworytę do podejrzenia :P Just <3 taurens!

P.S. Sorry za jakiekolwiek literówki, nota pisana w pracy w "przerwie" xD

8 komentarzy:

  1. Czasem mam wrażenie, że w notce piszesz sama ze sobą :p Coś jak mówienie do siebie tyle, że publicznie xD I niestety nie mogę uwierzyć, że grasz w WoW'a, toż to straszna gra jest i do tego płatna :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam przed trzecią nad ranem xD Poza tym często mam tak właśnie, że pisząc notę przelewam na klawiaturę wszystkie kłębiące się w głowie myśli... no dobra, na wszystkie nie starczyłoby czasu, materiału i środków xDDD
    A tak z innej beczki... to źle, że tak piszę? xD Tak jak napisałam, 30zł i miesiąc gry toż to rozbój w biały dzień - trzeba brać hurtowo ;) Niestety jestem dozgonna fanka produkcji Bli$$arda, chociaż o ich polityce marketingowej nie mam dobrego zdania...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mówię, że to źle, sam tak mam więc przyjemnie się to czyta, ale czasem można odnieść wrażenie, że wewnętrzne "ja" ma inne zdanie niż ty :p Ja raz płaciłem abonament w Age of Conan, pograłem 2 miesiące i mi się znudziło, a potem gra przeszła na F2P xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tylko pytam, bo niektórym to przeszkadza :P Jestem gaduła z natury, a że nie mam z kim na co dzień pobiadolić w zadowalającym stopniu, to potem tak to wygląda xD Ale dobrze wiedzieć, że nie jestem w tym osamotniona :P
    Heh, WoW nie przejdzie na F2P, na całe szczęście, bo gimbazjum tam w mniejszości znacznej widnieje i tragedią byłoby to zmieniać ^^"

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowanie WoWem topnieje więc może dożyjemy dnia kiedy przejdzie na F2P XD

    Wewnętrzy głos jest czasem najlepszym doradcą, niestety nie umie słuchać i często gada głupoty przynajmniej mój xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Natomiast mój wewnętrzny głos niejednokrotnie jest bardziej powalony niż ja :P Albo poważniejszy niż ja? Zaraz, a które to ja?! xD

    Z tego co pamiętam, WoW miał już być rok temu F2P :D A tu się dodatek potężny szykuje - za duża żyła złota na odcinanie dopływu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od kont Paulina dorwała WoWa z tym abonamentem to jest w innym świecie xD Ale nic nie mówię bo ja od paru tygodni z uporem maniaka gram w Diablo III, a expienie idzie bardzo dobrze, farmienie trochę gorzej ale jakoś dajemy radę :) coś czuję że jak zaczęliśmy udrękę 3 to będzie już dobrze. Tylko trzeba Neta namówić żeby czasem pograł w przerwie pisania pracy :D A i wrzuć zdjęcie Krówci ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, no proszę, kto się odezwał :D
    Diablo ma ten plus, że nie ma abonamentu ^^" No i rzeczywiście, U3 jakoś w miarę dobrze idzie - póki co :D Nie ma już spacerku i ziewania po drodze, trzeba się porządnie skupić na grze i ubijać dziady :D
    Zdjęcie Krówci w drodze :)

    OdpowiedzUsuń