wtorek, 17 marca 2015

Taka ekipa to Skarb...iec :D


        Jak Mareczek robi długie przerwy od Diablo III, to oznacza, że przy następnej grze z Mareczkiem otworzy się Skarbiec xD No i proszę, druga taka sytuacja randomowa, a powoli przemienia się w zasadę :D Bardzo dobrą zasadę, bo Skarbiec to masa legendarnych przedmiotów i miliony w złocie :P Hurra dla sezonowego hardkorowego Skarbiec Party xD
Nethey zażyczył sobie zdjęcia w formie... kurczaka xD "Siła kurczaków z Kentucky!" xD
 


        Ponadto dowiedziałam się dziś, że po kilku drobnych poprawkach praca może iść do druku, a ja... a ja mogę wreszcie przejść w 100% Dragon Age: Inkwizycję ^^ W ogóle mogę spokojnie przechodzić gry zalegające na półkach :D O ile ekipa z Diablo pozwoli, teehee... No i mogę wreszcie odetchnąć z ulgą :) I w ogóle czuję, że mogę więcej xD

        Ale pierwej muszę uporać się z muzyczką z chomika, bo coś zaczęli mi usuwać, seweryny jedne >.< I macie tu na zakończenie jedna z ulubionych wiosennych piośniczek Katt :D

8 komentarzy:

  1. Przede wszystkim gratuluję ukończenia pracy :) Heh no wiesz zabrzmiało to trochę jak bym miał zacząć mało grać :D ale fakt drugi raz taka sytuacja, przypadek? :D Skarbiec zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynasz tworzyć legendy :P A grać nie przestawaj, szczególnie, że to lubisz i sprawia Ci przyjemność (nie krzywdząc nikogo - musiałam to dodać xD) ;) Mało tego, jak przestaniesz grać, przestanie się pojawiać info o grach konsolowych, a których ciekawa jestem :D

      Usuń
    2. Spokojnie granie to moje ulubione hobby a raczej jedno z ulubionych :) nie mam zamiaru przestać :) o wiem podejdę do prawka jak do gry to szybciej je zrobię :D

      Usuń
  2. No ale klejnot do znajdywania przedmiotów zawiódł moje oczekiwania, co prawda nie było niebieskich, a za to najniższe to żółte, lecz legendy bidnie..
    Diablo 3 na 8 graczy na raz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałeś, ile mi poleciało niebieskich? :/ A o legendach nie wspomnę, niby dwie z zestawu Kła, ale słabe :< Mogę otworzyć sklep z Oczami Etlisza xDDD

      Usuń
    2. Mi z kolei same śmieci a legendy to tylko schematy dla kowala :/ no ale przynajmniej skarbiec i złoto :D

      Usuń
    3. Grrrrrube miliony :3 Z 30kk mi wypadło ^^ Szkoda, że tylko w grze xD

      Usuń