środa, 28 stycznia 2015

Takie tam zapychadło

     Tak, zaczęła się ostra walka z edukacją wyższego szczebla. Rozpoczęłam wykuwać potężny oręż, dzięki któremu będę mogła obronić magistra. W sumie, to co z niego za magister, skoro trzeba go bronić? W Tevinterze magistrowie bronią się sami... ba! Z rzadka zdarza się, że bronią też innych! I tak ku gwoli ścisłości, to że chcę nazwać syna Dorian nie ma nic wspólnego z tym magistrem z Tevinteru, którego mamy za towarzysza w Dragon Age Inkwizycja. To zwykły zbieg okoliczności i tyle.
     Taaaa, ale chce mi się to w ogóle pisać. Na szczęście mam fajnego, konkretnego promotora, a słyszałam o nim sporo złego od poszczególnych współtowarzyszek niedoli. Ale znając ich charakter, to każdy dla nich jest zły ^^ Wystarczy z taką się nie zgodzić i kazać jej coś zmienić na lepsze, żeby być złym. Tak jak ta jedna, z którą zmuszona byłam pisać pracę zaliczeniową. Jej adres mailowy wylądował w spamie, bo ciężko czytać okaleczone wiadomości w liczbie napływającej 50 sztuk na minutę... i trochę mam dzięki temu zabiegowi spokoju od niemożliwej głupoty i pustactwa xD

     Dobra, koniec biadolenia, czas wracać do roboty >.< Życzcie mi powodzenia, zostały tylko dwa miesiące do złożenia dokumentacji xD


 
 
 
Tak na zakończenie: pozycje wybrane, czyli najlepsze moim zdaniem arty z Diablo III. Takiego talentu to pozazdroszczę :<

3 komentarze:

  1. Heh Paulina ostro się zawzięła widać :D oczywiście życzę powodzenia w obronie :) Osoba która była w trakcie ubjania Maltaela i jednocześnie leciała otworzyć drzwi nie może się nie obronić xD A tak z innej beczki. Wiadomo że w drugim sezonie Diablo będą nowe klejnoty legendarne a jednym z nich jest ,,Klejnot łatwości" który da nam sporo doświadczenia zobaczcie jak elegancko działa bo na konsolach nie ma sezonów to od razu dostali go. Jakiś polak prezentuje jak to wygląda :D https://www.youtube.com/watch?v=QpFmZ-UnCvY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniałeś mi tę sytuację xD Nethey się wtedy zdenerwował, że zamiast należycie Go powitać, pobiegłam do pokoju ubijać potwora dalej xD
      Klejnot łatwości? o.O No to już będzie masakra, czekam na sezon xD

      Usuń
  2. Nethey niech wybaczy Ci za tę sytuację, tak na marginesie to było wtedy epickie :D Świetny klejnot na wbicie szybko lvl 1-70 :D Już nie będzie trzeba i taxi prosić bo samemu szybko będzie można to zrobić. Na tym filmiku w 15 minut wbił 35lvl. Ale warunek trzeba go ulepszyć do rangi 25 wtedy broń od 1 lvl dostępna :D

    OdpowiedzUsuń