poniedziałek, 12 stycznia 2015

Pocieszacze

     Jak to z kobietami już bywa, mężczyźni niejednokrotnie doprowadzają je do szału. Bądź na odwrót - ale to chyba nie aż tak częste zjawisko. Chyba. Jakkolwiek jednak by nie było, ja osobiście jestem kobietą (w naszych czasach jest to bardzo podważalne stwierdzenie..), natomiast mój mężczyzna osiągnął wysoki poziom w doprowadzaniu mnie czasem do szału. Doprawdy, jest pod tym względem wyjątkowy. Ale równocześnie jest wyjątkowym Przepraszaczo-Pocieszaczem, czyli osobą, która potrafi w sposób umiejętnie skuteczny cofnąć cały ten wkurz na jego osobę. Po co ten cały wstępniak? A po to, aby przedstawić Wam dosyć zabawne pocieszenie, które przesłał mi (siedząc obok) za pośrednictwem Battle.netu (teraz żałuję, że nie zrobiłam screena po prostu, miałoby lepszy efekt..):
witaj Nefalemko
tutaj Belzebub
mam dla Ciebie niepowtarzalną i atrakcyjną ofertę kredytu, np na ulepszenie ekwipunku, lub wyjazd na Krabaiby
więcej informacji na naszej stronie piekielnaoferta.pl
Diablo już wziął i ma nowy ekwipunek, nie daj się pokonać
Mefisto co prawda pojechał na Hel, ale przyjedzie wypoczęty i też Cię pokona
oprocentowanie wynosi jedynie 6,66% w skali roku
nie bądź jak Adam i Ewa, wyciągnij węża z kieszeni, a nie pożałujesz
dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane, a Ty potrzebujesz oręża (męża też), tym bardziej, że obie kwestie to nie tania przyjemność.. Nie bieduj, z nami będziesz najlepiej wyposaŻona!
Piekielnie długi okres spłaty, prawie wieczność.
Spłacać możesz ratami, lub w całości - duszą raz na koniec
Pozdrawiam, Belzebub
laureat Siarkowego Kotła za wyniki w sprzedaży kredytów
oraz Stalowej Kosy za uznanie klientów


     Trzeba mieć do tego głowę - i wenę xD

     A tak oto wygląda moja obecna tapeta. Nethey zapytał, jak ja odnajduję na niej ikony. Moja odpowiedź brzmiała: jakie ikony? Taki mam stosunek do zawalania pulpitu zbędnymi pikselami xD

5 komentarzy:

  1. jeszcze tylko to spiąć z jakąś skrojoną grafiką na jakiejś ulotce i do drukarni - będzie wtedy efekt :P
    jak tam Cię do szału nie doprowadzam, dbam po prostu o Twoje ciśnienie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy kiedyś taka ulotkę pamiątkową zrobić normalnie xDDD
      Ooooch, jak to miło, że troszczysz sie o moje ciśnienie... wiesz chociaż, które z nich mam? Nadciśnienie czy zbyt niskie ciśnienie? :P

      Usuń
  2. To było mocne :D Uśmiech sam gości na twarzy pod czas czytania :D

    OdpowiedzUsuń