piątek, 23 stycznia 2015

Jeden z dowodów na to, że ludzie są skończonymi idiotami

     Oczywiście nie wszyscy, pragnę zauważyć, ale nieprzyjemnie spora większość. Poszukując na Allegro (bo nigdzie indziej już nie ma, a EA ma takie ceny, że z krzesła spadłam) tanich punktów BioWare natknęłam się na taka oto ofertę:

     Kurczę, Inkwizycja za 24zł?!? I nagły wybuch śmiechu, bo zastanowiłam się, jak ludzie na tak olbrzymi neonowy hak mogą dać się naciągnąć. Bo haczyk to zbyt delikatne określenie. Czy już naprawdę nie potrzeba malutkiego druczku, aby wkopać frajera? Najwyraźniej nie... Postanowiłam zobaczyć, co oferuje wyżej wymieniony sprzedający.
  
     Z tymi danymi logowania to pojechał po strunie kompletnie xD Niczego to nie zmienia? No cóż, obawiam się, że zmienia - i to bardzo dosadnie. Sama zastosowałam już weryfikację, bo kto wie, może mam kilku graczy na swoim koncie..?
     Konta na zawsze? Ha! Dopóki ktoś hasła nie zmieni xD No i ta pełna wersja gry... trudno, żeby była inna na kradzionym koncie ;)
     Na zakończenie wisienka na torcik, czyli lukratywne komentarze strzelające jasno w pysk, z kim mamy do czynienia...

     Wiecie co... absolutnie nie jest mi szkoda kretynów, którzy mimo tak wyraźnej kłamliwej aukcji i tak kupili konto. Jako Allegro nie zwróciłabym im kasy, ani nie stanęła w ich obronie. Raczej dowaliłabym im jeszcze karę za skończony imbecylizm xD O właścicielu konta na Allegro nie będę się wypowiadać, bo niestety tam jest co trzeci złodziejem, ale że ludzie dają się na to złapać..? Gra miała swoją premierę trzy miesiące temu, a tu nagle mega promocja - zwycięzca roku 2014 kosztuje marne dwie dychy?

Gdyby ktoś chciał zajrzeć, TUTAJ podsyłam link :D Pośmiejcie się i Wy ;)

6 komentarzy:

  1. Hahah chciałem o czymś takim również pisać :D I nazwa tematu w pełni prawidłowa bo ludzie to idioci w 80% przypadków. Mnie osobiście wkurza to na przykłądzie gier na PS3/PS4 wchodzisz dajesz kup teraz, nowe i cena najnisza a tu połowa pierwszych to dostęp do konta i ceny po 100 parę zł za najnowsze produkcje . . . Szkoda że nic z tym producenci nie robią :/ Heh a Ci co nie potrafią czytać to mają pecha i na litość oraz żal nie zasługują chyba że ich głupoty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, producent nie ma nic do tego, ale uważam, że Allegro gdyby się spięło, to pozbyliby się złodziei :/ Wiadomo, czasami negatywne komentarze to złośliwość konkurencji (kupią coś a potem mimo wszystko sypną negatyw, byleby tylko). Ale kiedy większość komentarzy mówi o kradzieży konta..? Tym się już powinni zająć. Tak czy owak, chciwa ryba połknie haczyk i zostanie pożarta...

      Usuń
  2. Patrzyłem właśnie na tego sprzedającego i powiem tak cena od razu podpada i nie ma bata że to nie jest jakiś przekręt. Jednak dziwi mnie jedno jak człowiek z ilością ponad 40 negatywnych komentarzy w ocenach sprzedały ma same 4.9 na 5 i jedną 5? I tu można się zmylić gdy się nie wejdzie w komentarze. Nie wspominając o ilości ugody ilu miał :/ Co za gość i czasy . . .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie dziwi, że mimo wszystko ma wszędzie 4.9, chociaż konta na bank kradzione - bo niby skąd wziąłby taką ilość z TAKIMI grami? xD I nie tylko samym DA, ale też FarCry'em 4 czy innymi takimi o.O

      Usuń
    2. Taki czasy właśnie . . . Aż dziw że allegro na to nie reaguje bo powinni to sprawdzić i ban jak nic :P Pod policję też by to się nadało tylko w Polsce nie interesują się przestępstwami cyfrowej kradzieży w takim wypadku :/ tylko gdy ktoś filmy pobiera lub nielegalny system wtedy to są od razu. A tu jest ewidentna kradzież

      Usuń
    3. Przyznam się, że nie słyszałam jeszcze w kręgu, aby kogoś za pobieranie filmów przymknięto ^^" To chyba zależy od wyrobienia normy wśród mundurowych xD Ale fakt, takich powinno się wyłapywać :/

      Usuń