czwartek, 8 stycznia 2015

Magysteryum... i patch 2.1.2 w DIII

     Tak, wreszcie zabrałam się za zbieranie materiałów do pracy magisterskiej. Przynajmniej tyle, skoro wiem, że na jednym z dziesięciu egzaminów na pewno załapię poprawkę i... no właśnie, i co wtedy? o.O Bo skoro obrony będą na wiosnę, a późnym latem są egzaminy poprawkowe? Chyba że dla czwartosemestrowców to zmienią i przyspieszą poprawki... dobrze by było, bo moja leniwa natura i nie chodzenie na wykłady tym razem się zwykłym szczęściem nie poratują ^^" A może jednak..? Nie. Wątpliwe.
     Sama tematyka pracy, jakże mi bliska, wcale nie będzie taka łatwa do rozpracowania :/ Owszem, nie ma rzeczy niemożliwych (w pewnym stopniu), a i to da się zrobić, ale... jakoś brak we mnie chęci i przekonania.
     Na cholerę ja poszłam na tego magistra w ogóle?!

     Tak swoją drogą, podano już oficjalną datę wydania patcha 2.1.2. w Diablo III, co ma nastąpić już za niecały tydzień. Niby nic, aczkolwiek zachowanie graczy jest po prostu żałosne. Kiedy nie było wiadome, kiedy łata wyjdzie, dało sie czytać takowe komunikaty:
- No ile można czekać na patch?
- Jak długo jeszcze?
- No podajcie w końcu jakiś orientacyjny termin?
- Czekamy pół roku, ile jeszcze mamy czekać?
     Kiedy podano, iż po 3 lutym ma rozpocząć się sezon drugi, zaczęło się:
- O, to pewnie wtedy wyjdzie patch.
- Tyle jeszcze do patcha trzeba czekać?
- Chyba sobie jaja robią, że dwa miesiące jeszcze!
     I najzabawniejsze, kiedy wreszcie określono ostateczną datę wydania (ostateczna to w przypadku Blizzarda bardzo niepewny termin):
- Co?! Patch już ma wyjść? Co tak szybko?!
- Co wy robicie, teraz laiki skopią nam tyłki na pierwszym sezonie szczelin!
- My nie chcemy tak wcześnieeeee!
     ...itepe, itede... z jakimi debilami przyszło mi żyć na tym świecie.

     Jeśli ktoś chce więcej smaczków z polskiego forum Diablo III, to zapraszam na oficjalną stronę D3. Cóż, bardzo mi to przypomina czasy słynnego czatu POL-1 z serwerów Warcraft'a III.

1 komentarz:

  1. Żeby mieć tytuł Magistra :D poświęcisz trochę czasu i sił i zrobisz to będziesz miała już spokój z studiami ^^ Co do Diablo, na bieżąco śledzę oficjalne forum i to co tam się dzieje to jest jedno wielkie nie porozumienie i dzieci neostrady z gimbusami się wypowiadają :/ aż żal czasem to wszystko czytać tak jak napisałaś. Coś wprowadzają to źle zmieniają według ich propozycji też nie dobrze. Chyba nie którzy ludzie nie potrafią najzwyczajniej w świecie odróżnić świata wirtualnego od rzeczywistości ^_^ przyszłość polski :D

    OdpowiedzUsuń