poniedziałek, 27 stycznia 2014

Miarka się przebrała...

     Ostatnimi czasy sporo myślałam nad opuszczeniem Miasta Gier. Może nie tyle opuszczeniem całkowitym, co po prostu zaprzestaniem swojej aktywności i pozostaniem tam wyłącznie ze względu na "biblioteczkę" gier i ewentualne nowinki. Szkoda mi tylko wielu znajomości, jakie tam zawarłam, ale i tym się nie martwię. Zawsze można się odezwać, a i podesłać na privie adres do bloga. Kto będzie chciał, to zajrzy co u mnie słychać, a jak nie, to trudno, nie ma przymusu. Nethey kiedyś poprosił, bym usunęła konto na DeviantArt i z ciężkim sercem to zrobiłam, co było w ostatecznym rozrachunku dobrym wyjściem. Chyba pora zrobić coś z MG właśnie.
   
     Jak napisałam wyżej, szkoda tylko ukrócenia kontaktu z ludziskami na MG. Doskonale pamiętam, jak pojawiłam się pierwszy raz na MG, kiedy pisałam jeszcze konkretne posty na temat ukończonych gier (niewielu xD).  
MicMus123456789 i Gregory16mix byli pierwszymi, których poznałam. Do teraz przepraszam MicMus'a, że odrzuciłam jego klan i przeniosłam się do Morderców xD Dwoje świetnych osób, z czego Greg opuścił MG jakiś czas temu. Mam nadzieję, że już z nim lepiej...
Kolejne osoby na mojej liście to żeńska trójca, czyli Andziorka, Roxa175 oraz od jakiegoś czasu Daria2213. Jedyne dziewczyny, które miały pojęcie o grach innych niż Simsy :P Miło było wymienić sie opiniami i dowiedzieć, że Andziorka używa tego samego teflona co ja xD
Następny osobnik, ale nie gorszy od poprzednich, to Denilson. Stary, dobry, poczciwy Denis :) Debat na temat studiów (kierunek turystyka xD) i przymusowo ekonomii wraz z polityką już niestety zabraknie.
JackieR3 i jego niebanalny humor także pozostanie mi w pamięci, kiedy to ciekawie spamiło się na Wolności xD  
Mareczek_89 i Seshs, doskonali kompani do wspólnej gry w Diablo III :D Pamiętaj, Marku, mamy Cię wyszkolić i wytargać na infernalne zanim wyjdzie dodatek :P
Shuwar, dobry towarzysz do plotkowania na temat serii Mass Effect i Dragon Age :D Dzięki za trzymanie strony DAII, kiedy wszyscy inni zawiedli xD
Serdeczne dzięki dla SZYMEZ'a, który absolutnie za darmo oddał mi klucz do gry (którą już posiadał), nie mam nawet pojęcia, dlaczego akurat mnie ^^" Dziękuję, miło otrzymać coś za darmo w tych czasach :)
Fox'a46 zawsze już będę pamiętać jako Gracza, który komentował praktycznie wszystko co się dało i często pisał przy tym same pierdoły xD Mimo to jest w sumie spoko osobą, dało się z nim pogadać :)

     Kilka osób na Mieście Gier otworzyło mi oczy na cały ten system, spina tyłki i ogółem nakazuje innym wyluzowanie, przy czym sami zbyt poważnie do wszystkiego podchodzą. Naprawdę ciężko jest mi rozmawiać z osobą, która niemal służbiście podchodzi do "pracy" moderatora, a na samym spamerskim topicu narzeka na poważniaków i zbyt sztywno podchodzących do tematu.
     W sumie, MG to nie miejsce dla mnie xD Konto tam pozostawiam, ale zapewne żadnego wpisu już tam nie zamieszczę.

9 komentarzy:

  1. Och, zostałam wymieniona w zaszczytnej trójce Kobiet MG! I powracam, będę śmiecić w Twoim shoutboxie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A śmieć, przynajmniej coś się będzie działo :P Ta trójka kobiet po pewnym czasie powinna się do dwóch uszczuplić, ale już wredotą zasuwać nie będę i cieszę się, że się cieszysz :D

      Usuń
  2. Do dwóch? Jak to?:>>

    OdpowiedzUsuń
  3. W jaką złą?:>

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie nie wiem, oświeć mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy że poczytasz jej wpisy na forum i zrozumiesz, że za bardzo brnie w podlizywanie się wszystkim wokoło (granice pewne są xD), zamiast skupić się rzeczywiście na tematyce ^^" W sumie nie tylko ja to tak postrzegam, ale cóż... non my business, dawno mnie nie było, a i w sumie nie boleje nad tym :D

      Usuń
  5. Och,to mnie ominęło. A szkoda :D

    OdpowiedzUsuń