poniedziałek, 20 stycznia 2014

Jak zwykle na czas xD

     Już jakiś czas temu (pewnie tydzień minął jak nic) ułożyłam pewne stare puzzle 3D, które kiedyśtam jako dziecko dostałam od starszych. W sumie wyglądają rewelacyjnie, aczkolwiek na zdjęciu nie da się dojrzeć głębi i ruchu :/ Tak czy inaczej, dorzucam je do kolekcji zdjęć i biorę się za następne xD I chyba już ostatnie ;)
     Hmmm, puzzle to dobre rozwiązanie na zabicie czasu w nudne, paskudne pogodowo wieczory,  kiedy nie mam ochoty grać ani czytać, a Nethey jest zajęty swoimi sprawami :D Dobra rozrywka :)
Rekiny <3

2 komentarze:

  1. W rzeczywistości wyglądają o wieje lepiej, szkoda tylko że nie ma więcej innych wzorów w 3D.. Choć może to i lepiej, bo byśmy się nie wypłacili na puzzle xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam problemy z funduszami na puzzle xD Ale to jest racja, takich 3D jest naprawdę niewiele, a jak już są, to ceny powalają xD

    OdpowiedzUsuń