piątek, 3 stycznia 2014

Google+

     Hmmm, trochę się zaczęłam bawić kontem Google+, ale jakoś niespecjalnie ciągnie mnie do takich bzdet - blog i Miasto Gier w zupełności mi wystarczą do kontaktowania się poprzez wirtualny świat xD Mimo takiego mojego podejścia postanowiłam upublicznić swoje galerie z gier, przynajmniej z tych, które już ukończyłam :P Używam albumów Google (chyba Picasa Web czy jakoś tak), bo są darmowe i naprawdę wiele mogą znieść, a do tego zawsze marzyłam by mieć wszystko w jednym miejscu: blog, galerię, maila... xD No i mam.
     Sam profil Google jest jak dla mnie nieistotny, grunt, że przekazuje to, czego ja osobiście przekazać nie mogę i służy celom, jakie sobie obrałam. Te wszystkie fejsbusie i focie peel mogą sobie wcisnąć głęboko w ten cyfrowy tyłek i pogmerać, jeśli sprawi im to przyjemność. Bez tego i tak ci wielcy wiedzą kim jestem, co robię i gdzie przebywam, a nawet jaki kod kreskowy miała paczka chrupek, które przed chwilą pokąsałam xD Czasy, kiedy w internecie było się anonimowym prędko i bezpowrotnie minęły... więc po co im jeszcze pomagać? :D
     Dobra, zapędzam się xD Miałam napisać tak byle jak i byle co. I w sumie tak wyszło xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz