piątek, 12 grudnia 2014

Świnki, świnie, świniaki!

     Tiaaa, świniaki moje coraz większe, wręcz wieprzowinki się z nich robią :D No szczególnie Krówcia, toż to już krowa jest >.< I jeszcze podobno trochę urośnie. Irokez też jej urósł i teraz ma bardziej emo grzywę, albo czuprynkę a la 'nic nie widzę' - zależy jak jej się ugłaska :D Dodaję kilka dzisiejszych zdjęć, choć dziewczyny absolutnie niechętne na jakiekolwiek sesje ;)




 I myśli, że jej nie widać...
 Ulubione miejsce, szczególnie kiedy ktoś na tym krześle siedzi xD
 Takie moje artystyczne... nevermind.


     No i druga moja babica zwana Czarną Perłą (i tak wszyscy mówią na nią Perełka...). Skąd to dziwne imię? Ano stąd, że kiedy wybieraliśmy towarzyszkę dla Krówci, tylko ta jedyna była inna niż reszta, taka perła... perła przed wieprze xD Dziś jak słyszała piknięcie aparatu to zastygała w bezruchu, coś tam się udało ją dziabnąć.
 Zabawa w ganianego nie daje mi spać po nocach xD



     Może w przyszłości uda mi się jeszcze kilka zdjęć zrobić xD

2 komentarze:

  1. Są genialne jedna jak i druga :D z tym że Krówcia rośnie mega czym ją karmicie? :D No i oczywiście w tle WoW musiał być ^^ A ręka Patryka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obżera się jak świnia karma i ogórkami i potem widać efekty :D
      Eeeee, książki tylko :P Czekaja na swoja kolej na szafce nocnej xD A ręka tak, Nethey'a - ja nie mam włochatych ^^" Poza tym, ktoś musiał przytrzymać te dwa urwisy :P

      Usuń