wtorek, 16 grudnia 2014

Effectowna kolekcja :P

     MicMus wystąpił z prośbą o odnowienie zdjęć kolekcji gadżetów z serii gier Mass Effect. Z chęcią tę prośbę spełniam, aczkolwiek jakość zdjęć do perfekcyjnych nie należy (brak światła dziennego, bo za oknem szaro, swoje robi..) :P Tak czy owak, poniżej przedstawiam kilka zdjęć figurek. Pominęłam pomniejsze gadżety typu podkładek, pudełek gier itp. ^^

 
 W pełni ruchoma figurka Garrus'a Vakarian'a od Play Arts Kai to chyba najdroższy egzemplarz w mojej kolekcji ME. Ale za to sporych rozmiarów i wykonany z pełną dbałością o szczegóły. W zestawie dodatkowe dłonie oraz karabin snajperski i strzelba.

 
 
 
 Nieco większe niż moja dłoń repliki Normandii w wersji Cerberusa (pojawia się w Mass Effect 2), turiańskiego krążownika oraz prototypu, pierwotnej wersji Normandii znanej z pierwszej części trylogii. Od Dark Horse. Metalowe, na licencjonowanych podstawkach. Piękne malowanie. Poluję jeszcze na trzecią wersję Normandii (przejętej ponownie przez Przymierze w Mass Effect 3) i, jak starczy środków, na prom Przymierza. Jest jeszcze myśliwiec Przymierza, ale występował w grze tak sporadycznie, że jego zakup to raczej dalekie plany ;)

 
Ostatnie moje nabytki, Grunt oraz Garrus z serii Pop Vinyl, mojej ulubionej obecnie :D Miała być Tali, ale niestety nie wiadomo kiedy ją w końcu puszczą na nasz rynek, więc... zmieniłam na Grunciaka, bo też jest niesamowity :)

     I to by było na tyle - na razie :D Czekam na jakieś postacie z Dragon Age czy kolejne smoki, bo Diablo już mam a wątpię, by wydali bohaterów z gry :/ 

Mam nadzieję, że się podoba :P

8 komentarzy:

  1. MicMus bardzo dziękuje za tą ucztę dla oczu :D Przyznam, że najbardziej mnie interesowały modele statków. I takie pytanie, jest gdzieś ta trzecia wersja Normandii w sklepach już? Bo sam nigdzie nie widziałem.

    Ogólnie kolekcja zacna, sam jak pisałem dziś kupiłem, a raczej mi przyszedł Garrus w wersji mini :p A następny cel to wszystkie modele statków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.aliensgroup.pl/6470,mass-effect-alliance-normandy-sr-2-replica.html => Tutaj jest trzecia wersja Normandii, wyłącznie na zamówienie :)
    Statki rzeczywiście urokliwe, na początku nie byłam przekonana, ale nie żałuje ani jednego grosza na nie wydanego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałem to nie raz, ale dopiero teraz zauważyłem oznaczenia przymierza xD A te zamawianie u nich to skomplikowane jest? Czy tylko zamawiasz i płaci się przy odbiorze tak jak to było z tym mini Garrusem?

      Usuń
    2. Zależy, ja zawsze wrzucam produkt do koszyka, przechodzę do płatności, płacę przelewem razem z dostawą i dostarczają mi paczuszkę :) Można pobraniowo i nie ma najmniejszego problemu na płatność przy odbiorze. Na specjalne zamówienie jest tak samo, tylko czekasz tam kilka dni dłużej. ja na Cerberusa czekałam 3 dni, to niewiele :)

      Usuń
    3. Dzięki za objaśnienie :) Teraz wiem wszystko i można zacząć budować kolekcję :D

      Usuń
    4. Mnie pozostaje życzyć Tobie powodzenia ;) I daj znać, jak coś fajnego wyłapiesz :P

      Usuń
  3. Ojej! Garrus taki ładny *-* Kurde jakbym miała tą figurkę tuż po skończeniu tej serii... Ah! Był najlepszą postacią z ME <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także go uwielbiam :3 I mam nadzieję, że w kolejnej odsłonie serii także go spotkamy... albo równie genialnego turianina ^^

      Usuń