sobota, 20 grudnia 2014

Święta pod znakiem cięcia i siekania

     Ooooooj taaaak, mój ulubiony gatunek dał o sobie znać. Bardzo mocno. Oj bardzo. Tak mocno, że gram w trzy gry na raz xD I mam nieposkromiony apetyt na więcej i więcej >.< Ku gwoli wyjaśnień, chodzi o siekanki o rzucie izometrycznym czy po prostu wyrzynki w klimatach RPG, a nie tzw. zręcznościowe konsolówki pokroju DMC czy Darksiders - niemniej świetne serie :)


   Pierwszą z nich jest Hellgate, za czasów mojej młodości jeden z ulubieńszych tytułów, noszący wtedy nazwę Hellgate: London i będący typowo singlową gierką. Serwery multi bowiem szybko zamknięto. Jak się okazało, ktoś je wykupił. Co ciekawe, stworzyła ja ekipa odpowiedzialna za powstawanie Diablo - oddzielili się od Blizzarda, założyli studio Flagship, stworzyli Hellgate i poszli pa-pa ^^  Podobnie jak Runic, prawda? ;) Tak czy inaczej, gra powróciła z dodatkiem, który nigdy nie widział światła dziennego, a mianowicie Hellgate: Tokyo - należąca do gry Hellgate: Global. Jak łatwo wywnioskować, serwery zamknięto, gdyż zaczęto opracowywać wersję stricte MMO. Nieco pogmatwane, czyż nie? Ale w glorii i chwale tytuł mojej młodości powrócił w pięknej szacie graficznej, z dbałością o nowe urozmaicenia sprzętu i przeciwników, nowymi lokacjami oraz świątecznymi eventami, a co najważniejsze, z zachowaniem fabuły z klasycznej rozgrywki singleplayer.
 
 




      Drugi z tytułów to niedawno wydane Shadows: Heretic Kingdoms, będące kontynuacją nieudanej Kult: Heretic Kingdoms. Może nie tak do końca nieudanej, ale cóż... grałam w lepsze gry ^^" Tak czy inaczej, wczoraj była w promocji -50% w CDP.pl i jakoś tak... no jak to babsztyl promocje widzący xD Póki co się nie zawiodłam, rozwiązania dość ciekawe i oryginalne, ale żeby zaraz do Diablo III porównywać... nie mogę póki co za wiele powiedzieć, gdyż przegrałam dopiero trzy godzinki. Ale rokuje na więcej, bo produkcja na to zasługuje :)
      Poniżej zamieszczam kilka screenów :P
 
 


     Diablo III dostaje na razie wolne, ale jak do niego ponownie powrócę, to... ;)

4 komentarze:

  1. Pierwszym tytułem mnie zainteresowałaś :D coś czuję że go obadam :) A co do powrotu do Diablo to była groźba? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, raczej obietnica xD Hellgate jest darmowy, niestety w języku angielskim :/ Ale banalny do ogarnięcia dzięki systemowi wizualizującemu zmiany ^^ Przyjemna gierka na odstresowanie :)
      A tutaj oficjalna stronka => http://hellgate.t3fun.com/Home/Home.aspx :P

      Usuń
  2. Sprawdzę na pewno i dzięki za linka ale dopiero rano w domu bo w pracy mam zablokowane takie strony :) Liczę na powrót i na sezon 2 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Diablo od czasu do czasu zawitam na kilka godzinek, ale nie tyle co ostatnio :P A na drugi sezon to już na pewno :D

      Usuń