poniedziałek, 29 grudnia 2014

Święta, święta...

     ... a jaka tam święta :P Swoją drogą, Boże Narodzenie zakończyło się równie szybko, jak rozpoczęło. Absolutnie nie czułam nastroju tych świąt, chyba jestem za stara albo zbyt przeżarta nieświąteczną rodzinną atmosferą :< Tak czy inaczej, dzień jak co dzień, ale wolny.

     Dziś dobiłam kolejny okrągły poziom mistrzowski w Diablo III. Muszę Markowi dać jakiś cel do grania, bo ostatnio się chyba zapomina i nie zagląda do swoich nefalemów ;) Jakoś trzeba wykorzystać te +100% doświadczenia, poza tym uposażyłam porządnie swojego łowczego i dajemy teraz porządnego kopa sługusom zła :D

     No i nowy dodatek się pojawił :) W końcu szarpnęłam się na Starcraft II... a edycja deluxe dodatku była tak taniutka, że nie mogłam się powstrzymać >.< I tak oto pora zmienić uskrzydlenie herosa na trochę bardziej... klimatyczne ;)

     I tak na zakończenie... czy naprawdę można mieć tylko jeden legendarny klejnot danego typu? Jak zwykle, do normalności mi daleko xD

3 komentarze:

  1. Nie tylko Ty nie czułaś klimatu świąt ani ich zbytnio nie odczułaś, również wgl. ich nie czułem :/ Heh po pierwsze oczywiście gratulacje za wbicie 400lvl :D po drugie gratuluję setu i super statystyk :) No i nawiązując do celu i o tym że zapomniałem o moich nefalemach to broń boże. Jedynym powodem dla którego nie wykorzystałem jeszcze tych 100% do EXP jest taki że akurat miałem weekend popołudniówek :/ od piątku do niedzieli włącznie do tego późne wstawanie i nie miałem jak grać, ale oczywiście obiecuję że nadrobię straty i Cię dogonię :D chyba już tak mamy że jedno goni za drugim :D Co do klejnotów to można mieć ich więcej tego samego typu. Wystarczy wyposażyć np jedną postać w ,,skuteczną toksynę" i grać drugą która jej nie ma w plecaku ani skrytce wtedy wypadnie Ci druga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popołudniówki to koszmar :< Cóż, myślałam że Blizzard jakoś to obejdzie, bo skoro "jedno danego typu", to rozumiałam od początku jedno i koniec xD A tu wychodzi, że na postać :P
      Goń, goń, trzeba w końcu pograć razem :)

      Usuń
  2. Heh można ominąć to sam mam jakieś podwójne chociaż według mnie zbędne podwójne lepiej każdy pojedynczy zrobić na wyższy lvl i przekładać między postaciami. Dogonię spokojnie tylko muszę wenę złapać :) No i jak najbardziej jestem za wspólną grą :D

    OdpowiedzUsuń