piątek, 1 stycznia 2016

Tak wiele czasu, a mimo to tak mało...

        Że niby okres świąteczny to czas spokoju, wypoczynku i radości? To ja chyba nie potrafię się w nim odnaleźć :/ Chociaż w minionym już roku złożyło się o tyle dobrze, że otrzymaliśmy dwie trzy-czterodniowe porcje świątecznego wolnego. W moim przypadku tylko trzydniowe >.< I mimo tego, że w sumie to sporo czasu, to i tak jestem tak wymordowana, niewyspana i zmęczona, że to aż wstyd się przyznać.. zero czasu na bloga... literatura zaniedbana... gry podobnie... chyba się starzeję i zmieniają mi się priorytety ^^" Mniejsza o, ponarzekałam i już mi lepiej xD
        Chciałam Wam wszystkim życzyć wszystkiego dobrego w rozpoczętym Nowym Roku 2016! Mam nadzieję, że Sylwester minął Wam lepiej niż mnie... ;) Teraz czas znaleźć poważną pracę i rozpocząć życie całkiem odmienne, życie, które wreszcie da mi satysfakcję. Wątpię, żebym odeszła od gier, ale na pewno będzie już na nie znacznie mniej czasu, szczególnie, że za 15 dni rozpoczyna się nowy sezon w Diablo III xD A tak wyglądała moja szamanka SC tuż przed zakończeniem Sezonu 4 :)


       

3 komentarze:

  1. Uuu poważny wpis :D ale czasem trzeba pozmieniać priorytety :) I wzajemnie szczęśliwego nowego 2016 roku :) Mój sylwester został spędzony w łóżku śpiąc bo miałem dzisiaj rankę więc nie było sensu balować :D No i też czekam na 15 stycznia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze współczułam osobom, które pracują piątek-świątek-i-niedziela >.< Czy taki poważny.. w sumie miał to być blog growy, a wyszło jak zwykle xD

      Usuń
  2. Starość nie radość :D jest dobrze, przynajmniej jest co czytać :)

    OdpowiedzUsuń