wtorek, 12 stycznia 2016

Dużo się dzieje, oj dużo

        Dawno już nie pisałam konkretnych postów o raczej niekonkretnych rzeczach ^^" Teraz jakoś mi się zebrało, bo powoli humor wraca, a i polskość się ze mnie wytraca (czytaj: częściej cieszę się z małych rzeczy i nie czepiam się wszystkich o wszystko, ponadto mniej marudzę xD) - nie czuję gdy rymuję :P Zresztą trudno się czepiać, kiedy je się kanapkę z krowimi jęz... eee... ozorkami :D Serio, pierwszy raz takie dziwactwo jem i nie przeszkadza mi wcale, że kiedyś za pomocą tego mięśnia coś się pożywiało xD Ale mniejsza o moje żarcie, czas Wam kogoś przedstawić :3

A oto i Chico, nasz gekon orzęsiony :3
 
 
 
        Na zdjęciach widać go jeszcze jako maleństwo z dnia zakupu - gekony są niesamowicie "wstydliwe" i naprawdę sporo czasu zabiera im przyzwyczajenie się do nowego domu. Mamy go raptem trzy tygodnie, a i tak ucieka do kryjówki chwilę po tym, jak zapali się światło. Ale i tak jest lepiej - teraz jeszcze posiedzi na doniczce i popatrzy kto przyszedł, zanim czmychnie. Albo czy żarełko nie biega po terra. A świerszcze tak uwielbia, że poluje niczym prawdziwe smoczysko - bezlitosne i drapieżne xD 
        Skąd wzięło się tak dziwne imię dla gada z Nowej Kaledonii? Otóż z tym wiąże się zabawna burza mózgów, jaką z Nethey'em przeprowadziliśmy :D Chciałam go (ją? płeć wyjdzie dopiero za kilka miesięcy, ale przyjmijmy, że to samczyk, co jest najbardziej prawdopodobne) nazwać Belial albo Azmodan, w sumie Alduin też nie byłoby złe xD Ale Nethey powiedział, że absolutnie żadnych gier. To nie. No to zaczęliśmy na niego różnie wołać: Rzęsiorek (od rzęsek porastających grzbiet i łebek), Skoczek (bo jego sposób polowania to kombinacja susów i skoków), Sheperd (od głównego bohatera StarGate, który nazwał promy w serialu "Skoczkami"), aż ja sama w końcu zaczęłam mówić na niego Geek (Dżik dosłownie), od gekona. Pewnego razu Nethey zaczął mnie przedrzeźniać i mówić Cheek (Czik) - zgodnie pozostaliśmy przy Chico xD Jak się okaże, że jest to samiczka, to też będzie pasować ;)

        Łoooo, się rozpisałam ^^ W sumie to coś trzeba, bo od piątku nie ma mnie dla świata xD Dwie pary słuchawek z mikrofonami są, teraz wytargać dobry program do konwersacji online i można zaczynać 5 Sezon w Diablo III :3 Jak dobrze, że to jest piątek xD A od dziś nie tykam Diablo aż do piątku, godziny 17:00. Bo mi się zapewne znudzi xD
        A jak tam z Wami? Przygotowani na kolejny sezon? :D

Znalezione na podanej stronie. Matko, jakie gekony są cudowne! :3

8 komentarzy:

  1. Jest po prostu piękny :) (przyjmując że to samiec :D ) Wy tam powoli będziecie mieli ZOO :D Oczywiście liczę że będą na bieżąco aktualne zdjęcia jego :) Swoją drogą bardzo oryginalne wymyślanie imienia, mało kto chyba może się pochwalić taką opowieścią. A co do Diablo, oczywiście ja się melduję do podjęcia wyzwania u Waszego boku w 5 sezonie. I mam zamiar go nie przebimbać tak jak 4 sezonu. I jakże mnie cieszy że w końcu macie dwie pary słuchawek i że w końcu Patryka będzie normalnie słychać :D Z góry proszę abyście po testowali te słuchawki i zrobili tak żeby nie piszczały jak to miało kiedyś miejsce bo później strasznie piszczy w słuchawkach ale to tylko prośba :D to wynika w sumie z odległości dwóch mikrofonów względem siebie. Ale liczę że będzie ok. A co do programu to trzeba by pomyśleć bardzo fajnie się grało na xfire ale już go nie ma z tego co kojarzę to trzeba coś znaleźć w sumie TS dawał radę ale były często zakłócenia w rozmowach i dziwne akcje :D Dobra bo się za bardzo rozpisałem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trio znów na sezonie będzie miotło :D Fajnie, jakby ktoś czwarty się znalazł, to nie byłoby strat w doświadczeniu i skarbach ;)

      O zdjęcia się nie martw, po prostu jak bierzemy go na ręce to wiercipięta nie usiedzi w miejscu i ciężko mu zrobić zdjęcie xD Ciągle się wspina i skacze, a aparaty niestety nie potrafią tego pokonać (przynajmniej moje >.<).

      No i słuchawki też przetestujemy, generalnie wczoraj zakupiłam i nie mieliśmy jeszcze jak tego zrobić xD Ale jak dobrze pójdzie, to kolejny sezon będzie lepszy względem lokacji growej ;)

      A program... myślałam też o Skype na samym czacie głosowym, ale nie wiem jak z jego stabilnością :/ Przetestuję xD

      A teraz pobór aktualizacji i czekamy na show w piątek :3

      Usuń
  2. Hmm skeyp jest mało stabilny przynajmniej do rozmów wideo a nie wiem czy jest lepiej na damy audio :) zobaczy się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że samo audio nie przeciążało zbyt internetu czy samego komputera - w każdym bądź razie grając w WoW'a nie uprzykrzało się na raidach ^^ Jest jeszcze trochę czasu na sprawdzenie :)

      Usuń
    2. To masz w sumie sprawdzone :) damy rade jakoś. Ja zjem obiad i pewnie DIII lub książka :D

      Usuń
    3. Ja rano chwile zagrałam, ale nie chce sobie znudzić gry jak przy czwartym sezonie xD Niech smaczek rośnie do piątku :P

      Usuń
    4. Ja w sumie i tak głębokie szczeliny tylko żeby item dla mnicha jakiś mieć :D bo set już mam tylko DPS to porażka :P ale to ogarnę. To w piątek o 17 start ? :D tylko że ja mam już tradycyjnie nockę jak jest premiera sezonu :/

      Usuń
    5. Spokojnie, pogra się do tej 20:30 na luzie :)

      Usuń