środa, 16 grudnia 2015

Sezon 5 już wkrótce...

       
        Wreszcie Blizzard ujawnił datę zakończenia aktualnego, czwartego już sezonu i rozpoczęcia kolejnego w Diablo III. Do 30 grudnia spokojnie można podopieszczać postacie, potem jednak pozostaje czekać do 15 stycznia 2016 roku, aby rozpocząć zabawę od nowa. Ale to nie wszystko, co zaserwował nam zespół Diablo.
        Nie wiadomo czy aktualizacja 2.4.0 wyjdzie równolegle z nowym sezonem czy po prostu niebiescy wrzucą go jako przerywnik międzysezonowy, aczkolwiek mnie odpowiadałaby bardziej ta pierwsza opcja. Nie widzę sensu grania poza sezonem, skoro sezon daje więcej możliwości i profitów. W aktualizacji dostaniemy nową lokację, Wyspę Szarej Pustki z całkiem nowymi zadaniami i przeciwnikami. Ponadto Blizzard kusi graczy wizją całkiem ciekawego wątku fabularnego, czyli odkryciem dawno zapomnianej cywilizacji, która - jakżeby inaczej - czciła bóstwo zła. W ogólnym rozrachunku wygląda i zapowiada się ciekawie. Ogólnie nakreślając, zostaną powiększone dwa obszary znane nam z poprzednich aktualizacji (Seszeron i Posiadłość Leoryka), pojawi się Podziemie Zestawów (mechanika podobna do Szczelin, ale mająca swoje wymagania do spełnienia) i parę innych duperelków, z których najlepszym jest chyba przenoszenie postaci z niesezonu na sezon, a co za tym idzie, brak konieczności tworzenia postaci od zera. Oczywiście tylko pod względem statystyki godzin i ubitych potworów, bo poziomowo i przedmiotowo i tak zaczynamy od zera xD Ale dla mnie bomba, koniec z milionem postaci i niewielką ilością ubitych elit w statystyce >.<
        Jeszcze wracając do sezonu piątego, to zdążyłam się napalić na fajnego zwierzaka za osiągnięcia, ale niestety będzie zamiast niego proporzec... a one są paskudne >.< Szmata na kiju sztywno powiewająca za postacią, nijak mająca się do skrzydeł xD

        Tak czy siak, czekam już na 15 stycznia :P


P.S. Poprawka, zapowiedzieli dziś (18.12.2015) ramki i zwierzaka ;)

6 komentarzy:

  1. Hmmm ciekawe nowości :) Pewnie na sezonie 5 się pojawię i coś pogram :D muszę tak wgl. zainstalować i pobrać DIII bo po reinstalacji sytemu jeszcze tego nie zrobiłem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja długa przerwa w DIII = skarbiec :D Już pobrałem i zainstalowałem grę wczoraj :)

      Usuń
  2. jak się dużo gra w D3, trzeba przygotować słoik - wypadnie legenda, trzeba wrzucić złotówkę do słoika :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całą wypłatę straciłbyś w kilka dni xDDD

      Usuń
    2. Co racja to racja :D to był by drogi interes :D Muszę myszkę do PC kupić bo nawet nie mam jak grać :)

      Usuń