poniedziałek, 23 lutego 2015

Przerwy są dobre

     W weekend przymuszona byłam (przy 2-letnim dziecku z zamiłowaniem do hałasujących zabawek nie da się skupić..) zrobić sobie nieco więcej przerw w pisaniu, niż zamierzałam. I wiecie co? Wcale mi nie żal, wręcz przeciwnie :P Dziś skończę drugi rozdział, a pozostałe trzy to już pójdą z górki. I czuję się naprawdę dobrze, bo uniknęłam zmęczenia materiału ^^
          A co w takim razie przez cały ten czas robiłam? A szkoliłam kolejną hardkorową damę, tym razem na sezonie :) No i proszę, poszła jak burza, nawet Maltael nie miał szans z takim sztormem xD

        Zdarzyło mi się też małe zarwanie podczas jednej z sesji growych i na upartego zrobiłam wszystkie zlecenia z jednorazowej puli >.< Ale było warto, bo z dwóch bombonierek poleciały legendy :D

         Za oknem od kilku dni piękna pogoda (tak, wcale nie potrzebuję do tego facebooka xD), aż chce się normalnie uśmiechnąć :D Ale mimo to, gdy nadejdą brzydkie i wiosenne deszczowe szarości, pamiętajcie! Zawsze jest choć jeden mały punkcik, kolorowy i ciepły, który rozjaśni mroki ponurej codzienności ;)

7 komentarzy:

  1. No no :) proszę HC na sezonie już zrobiony gratsy oczywiście :D Ja mam coraz większą ochotę na granie ale udaje mi się powstrzymać ten zapęd aż do egzaminu mam nadzieję :) A kaprysowo pięknie wkomponowane do tekstu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękować :D Ale wiesz, sam zresztą zauważyłeś, że przerwy też są konieczne :) Inaczej człowiekowi może się nieźle w głowie pomieszać z nerwów, przemęczenia i frustracji >.<
      Tydzień nieco ponad Ci został, dasz radę :D

      Usuń
  2. Są są szczególnie gdy większość sił jest potrzebna do skupienia się :) ale myślę że wpłynie ta przerwa pozytywnie na moje granie bo będę wyposzczony i jak się rzucę do grania to ino roz :D Walcz dzielnie na HC i nie daj się uśmiercić :D No i nawet widziałem że Nethey HC robi :) bardzo mnie to cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wyekspienie postaci to pestka, dwa wieczory, w sumie jakieś 6h i postać na 70 od zera ;) Teraz już nie bardzo mogę grać, bo w sobotę ostatni egzamin a tu jeszcze trzy rozdziały do magisterki ^^" Ale jak skończę, to pewnie wszyscy hacekami zagramy :D

      Usuń
  3. Jasne aż się nie mogę doczekać to by pierwszy raz było że wszyscy na HC gramy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy i oby nie ostatni tymi samymi postaciami xD

      Usuń
  4. Dokładnie :D ale damy radę, a jak nie to nasze poza sezonowe się zemszczą xD ŻycieZabija by tego nie podarowała :D

    OdpowiedzUsuń