czwartek, 26 lutego 2015

I tak dalej do przodu...

      Opóźnień ciąg dalszy, niestety :< Ostatnie dwa dni zamknięte zostały pod szyldem "dziwne, dwudniowe choróbsko". Dziś znów czuję się lepiej, chociaż żołądek nie przyjmuje jakiejkolwiek odżywczej ilości pokarmu. Ostatnio tak się czułam, jak w mieszkaniu panowała epidemia grypy jelitowej... starzy na przemian podróżowali do łazienki przez bite trzy dni - ja natomiast skończyłam na kompletnym osłabieniu i niechęci do jedzenia. Bez jakichkolwiek innych reakcji organizmu. Jak i wtedy, tak i wczoraj przespałam prawie cały dzień...wcześniej próbując doczołgać się do pokoju, bo głupia myślałam, że po gorącej kąpieli będzie mi lepiej... A dziś już mi lepiej. Zastanawiające, że każdy wokół mnie ma wszelakie objawy wszelakich chorób, a mi o tito i gleba do łóżka o.O Tak samo, wstałam rano zmotywowana do przejścia kilku misji w Dragon Age: Początek - Przebudzenie i po 15 minutach game over, Katty nie chce grać. Siadłam do magistra i na siłę wycisnęłam normę, ale brakujące około 7 książek zwala z nóg i odbiera chęci do twórczego myślenia :< Bez co najmniej 40 pozycji bibliotecznych nie mam co się nawet starać, nie dopuszczą mi pracy >.< I do tego Perełce się ostatnio pogorszyło, musieliśmy dziś do weta jechać...

        Czekajcie, czekajcie... czy to ja pisałam o kolorowym punkciku w szarości codziennego dnia..? Serio..? Chyba już nie pamiętam...

Macie tu ode mnie smoka z DA:O - Awakening. Lubię smoki.

2 komentarze:

  1. No to nie ciekawe ostatnie dwa dni miałaś, jeszcze jak granie Ci nie podchodziło to faktycznie musiało Cię zmóc :/ A no Ty pisałaś o punkciku w szarości dnia :P tylko teraz powoli masz dość :) Oby dotrwać do końca i będzie dobrze, bliżej jak dalej jesteś celu :) Genialny dragon ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smoki w DA wyglądają nieźle, ale Inkwizycja powala gatunkami pozytywnie :D Po magistrze chyba się nie oderwę...
      Tia, nieciekawie i przez to nie mam jak zaległości nadrobić, bo masa rzeczy do zrobienia poza pisaniem :<

      Usuń