poniedziałek, 9 lutego 2015

Beta testy - Heroes of the Storm

     Można powiedzieć, że grałam i posiadam każdą z obecnie wydanych gier Blizzard'a, nawet tych w fazie beta... otóż wygrałam w konkursie CDP.pl klucz do bety Heroes of the Storm, gry typu MOBA będącej kolejnym dzieckiem olbrzymiego potentata zza oceanu ;) I pierwsze wrażenie, jakie tytuł na mnie zrobił, było... rozbrajające :D Starcraft spotyka Diablo i Warcrafta, miażdżące teksty postaci, które nie mają pojęcia o istotach z innych światów (np. Diablo zagaduje Raynora, jak smakuje jego strach, na co ten głupieje i zastanawia się, o co mu chodzi - poległam xD), nietuzinkowa grafika, perfekcyjny dubbing i... czego nie powiem o LoL'u - wciągnęło mnie o.O

Wylądowało u mnie na tapecie xD

     Na plus na pewno jest przeogromny ładunek humoru, znani z gier Blizz'a bohaterowie, bardzo intuicyjny interfejs i ten dziwny cyfrowy narkotyk, który nieświadomie przenika oczami wgłąb organizmu, zmuszając do jeszcze jednej rozgrywki, takiej pięciominutowej tylko, nie więcej... i kończy się na co najmniej godzinie >.<





     Kiedy tylko znajdę chwilę czasu, na pewno zagram dłużej :D Póki co mam za sobą tylko wstępniak, ale cóż, niestety obrona ważniejsza ^^ Tak czy inaczej, już widzę, że LoL ma potężnego konkurenta :D

4 komentarze:

  1. Hmm moje klimaty, gra Blizzarda plus Polska lokalizacja w grze? Już mnie mają jako przyszłego gracza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra wymiata xD Kolejne 2h w Nexusie, tym razem z graczami :3 Jak wyjdzie pudełkowa, to chyba się załapię xD Ale strach zżera, że będzie pay2win :/ Już teraz gracze pokupowali postacie za euroski i ciężko z nimi podstawową ekipą :/

      Usuń
  2. Ehhh to jest bolączka tego typu gier . . . Komu nie szkoda kasy to cwaniaczy później :/ Dlatego się cieszę że są takie ograniczenia w DIII co do itemów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to bym tam jednak handel wolała - co mi szkodzi, że współpracujący gracz ma wypas set kupiony na Allegro? Wkurzałabym się, gdyby taki gracz skopał mnie w PvP, czego raczej w Diablo nie będzie xD A w HotS? Tu jest co-op albo PvP, więc kijowo tak na PvP walczyć z wypasionym kupionym bohaterem :/

    OdpowiedzUsuń