wtorek, 24 grudnia 2013

Historia pewnego prezentu... :3

     Na wstępie chciałabym Wam wszystkim życzyć Świąt spędzonych w rodzinnej, ciepłej atmosferze, ze szczerym uśmiechem na ustach, wspólnym kolędowaniu, w zdrowiu i dobrym samopoczuciu. Zadowolenia z nadchodzących w Nowym Roku premier oraz prezentów bez liku pod obecną choinką ;) Ja o jednym prezencie opowiem, bo jestem pod ogromnym wrażeniem pomysłowości Nethey'a... opowiem to w kilku zdjęciach :D


     "Co ujrzysz, patrząc przez okno od wewnątrz?" Takie pytanie zadał mi Neth, gdy obracałam w dłoniach spory, aczkolwiek lekki pakunek. Gdy w końcu dotarłam do odpowiedniej ścianki paczuszki, ujrzałam Ziemię widzianą z kosmosu.
     "A co widziałabyś, gdybyś patrzyła do wewnątrz?" Powoli odwijałam okienko pakunku, a niecierpliwość coraz mocniej napinała moje nerwy. Prezent był tak pięknie zapakowany, że szkoda mi było go po prostu rozszarpać ^^ Ale kiedy już odwinęłam ten, hm... iluminator, i odwróciłam na drugą stronę, omal nie padłam ze śmiechu xD Kiwał do mnie astronauta!
     Ten pomysł nasunął mi pewne skojarzenie, ale do końca nie byłam pewna, o co w tym wszystkim chodzi :D Neth zawsze słynął z niebanalnych opakowań, ale tym przeszedł samego siebie. Nie pozostało już nic godnego specjalnej uwagi, więc z radością rozerwałam sreberko zastępujące papier pakowy i moim oczom ukazała się ona... smukła, urzekająca, po prostu najpiękniejsza...
     Od dotyku jej cudnego kadłuba i dysz dzielił mnie już tylko kawałek kartonu i jak się później okazało, ściana styropianu... ale nie powstrzymało mnie to. Zahipnotyzowana jej urokiem, krok po kroku zbliżałam się nieubłaganie...
     I oto w końcu mogłam dotknąć gładkiej, zimnej stalowej powierzchni SR2 Normandy, odbudowanej i ulepszonej przez Cerberusa ślicznotki :D Och, radość z prezentu nie znała granic xD Niewielka statuetka Normandii jest naprawdę piękna - o wiele bardziej podoba mi się od pierwowzoru z hangaru Przymierza (aczkolwiek i tę chcę dopaść ;)), Neth wiedział, czym ucieszyć swoją kolekcjonerkę :D

     I w ten oto sposób stałam się szczęśliwą posiadaczką tegoż wspaniałego statku :) Cudowny prezent na święta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz