wtorek, 1 kwietnia 2014

O zgrozo...

     Po dłuższym namyśle dochodzę do wniosku, że tytuły cywilnych notek są coraz gorsze xD Ale może to dlatego, że zgodnie z postanowieniem, cywilaki (te nie o grach wyłącznie) biorą tytuł z pierwszej myśli nachodzącej przy ich tworzeniu xD Albo to kwestia zielonej herbaty z jaśminową nutą (serio, czego to oni nie wymyślą... nie wyobrażam sobie herbaty z mojej crassuli czy grubosza o.O Pffff, storczykowa herbata xD).
    Dobra, trochę poważniej. Zrobiłam w końcu shoutbox'a z prawdziwego zdarzenia ^^ A raczej wstawiłam, bo sama skryptów tworzyć nie potrafię... Tak czy inaczej, mam nadzieję, że ten box wypali i obędzie się od zarażonych nieuleczalnym kretynizmem trolli.. :) Tak czy owak, jak najbardziej możecie zostawić tu swój ślad.

     Eeeeeej, dziś jest Prima Aprilis, a nikt mi jeszcze kawału nie zrobił xD Godne odnotowania :P
Best face ever, Joker!!! Whatta..? xD

1 komentarz:

  1. Ja się dałem dwa razy wkręcić, ale to na nacie więc nie wiem czy się liczy :P Co do minu Jokera, niezapomniana akcja na Normandii z ME2 :D

    OdpowiedzUsuń