poniedziałek, 10 lutego 2014

Biebronkowy giermasz

     Nie ukrywam, że spodziewałam się czegoś większego xD To znaczy większej większości gier, jakie były reklamowane i wypisane przez nieszczęsne CDP.pl... W żadnej Katowickiej Biebrze nie było dodatku do Warhammera - Retribution - na którym chyba najbardziej mi zależało. No i Worms Revolution było tylko w formie gamebook'a, a nie box :/ Tak czy owak, dopadłam WH40k DoW II Chaos Rising i właśnie Wormsy, a to już coś ^^
     Najbardziej podobało mi się zachowanie poszczególnych osób na MG, którzy doskonale wiedzieli, że gry dostać można było wczoraj między 20-21, a nikt nikogo o tym nie zawiadomił, nawet zainteresowanych znajomych :/ Cóż, prawdopodobnym jest więc, że moje niedoszłe łupy były w tych sklepach, tylko że nie dotrwały do oficjalnej premiery xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz