piątek, 29 kwietnia 2016

Sezon 6 w toku!

        Sezon 6 rozpoczęty na dobre! 
        W obecnym składzie czarownik, czarownica i szamanka. 
       Aktualnie po niecałych czterech godzinach grania nabite 56 poziomów, ale rewelacyjnie szybko idzie :) Przy zarwaniu nocki może rzeczywiście skończymy grę przy setnym paragonie ^^ No i nie obyło się bez standardowych "łatek" przypinanych za dość zabawne, hmmm, wydarzenia związane z postacią w grze xD I tym razem to padło na mnie - gram jedyną męską postacią i co ktoś proponował przedmioty, to zawsze brałam spodnie... nie specjalnie, po prostu zawsze były lepsze od moich :D No dobra, za kolejnym (a sporo ich było) razem wzbudziło to checheszki towarzystwa, ale mój komentarz (także nie był celowy) zabił wszystko, a mianowicie... "Ha! Nie chcę już spodni! Mam lepsze, bo wsadziłam w nie klejnoty!". Nie muszę wyjaśniać ^^"
        Tymczasem wracam do oczyszczania Sanktuarium z demonicznego pomiotu ;)

1 komentarz:

  1. Było mega wczoraj :D Katt miałaś po prostu niedobór spodni xD po którymś razie że spodnie to już padałem :D a to dopiero początek sezonu ^^

    OdpowiedzUsuń