środa, 9 marca 2016

Równy roczek

       Dziś mija równy rok od momentu swojego wydziergawienia ^^ Z tego też powodu postanowiłam zrobić aktualne zdjęcie tatuażu dla porównania ze świeżą wersją sprzed roku, poza tym fajnie w końcu byłoby go zobaczyć po takim czasie xD
       Przy okazji pozdrowienia dla Wiśni z Rectum, który tworzył to miniaturowe dzieło :D Używają naprawdę dobrej jakości barwników, ponadto nie miałam przez cały rok problemu ze skórą czy jakimiś pochodnymi chorobami, którymi wszyscy naokoło mnie straszyli xD 
        
A oto i przedmiot noty:

2 komentarze:

  1. Kolorki się trzymają :) nice ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zaskoczona, bo na jakimś forum wyczytałam, że u kogoś po roku zzieleniał :P U mnie nieco zbladł, ale to przez wygojenie i świeży naskórek ^^

      Wydaje się bardzo mały, ale jak zobaczyłam zdjęcie całych pleców, to się zdziwiłam xD

      Usuń