poniedziałek, 14 września 2015

Long time no see~!

        Tiaaaa, zadziabardziażyłam totalnie tym razem xD Ponad miesiąc bez jakiejkolwiek noty, wstyd i gańba! Cóż to abonament do WoW'a robi z ludźmi, no! :< Pora zrobić przerwę od tej gry, bo zdobywanie możliwości latania w Draenorze to jakaś porażka... Żeby nie skłamać, straciłam nerwów więcej co... no właśnie, co zjadło mi ponad miesiąc z życia, a na pewno konkretnie ponad dwa tygodnie :/ Ale mniejsza o. Wracając do Warcrafta, to nadal twierdzę, że Horda ma pod górkę a Alianci to z górki :/ I miała być polska stricte gildia i wyszło jak zawsze >.< Pffff... muszę odpocząć od tego tytułu i to na chwilę, mimo że zostało mi 25 dni gry.
        Mam dla Was nowinkę ze świata realnego! :D Mamy kolejną świnkę mor... eeee... kolejną kawię domową xD A oto i Śnieżka, kawior rasy rex, puszysta jak baranek i rozrabiara jak wilk :P Do tego jej popcorning to istne kino xD
Jest u nas ledwie tydzień, a zachowuje się jakby mieszkała tu całe swoje króciutkie życie :D No i w końcu istotka, która da popalić Krówci i jej despotycznym rządom xD A tak co do Krówci, giganciora dała sobie zrobić nowe zdjęcie :3

        W sumie życie mi galopuje jak szalone i jeśli nie wystąpią hercklekoty, to może dożyję późnej starości, no, jakiejkolwiek starości ^^" Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, to będę mega szczęśliwa :D Na razie nie zdradzę o co chodzi, gdyż to nic pewnego, a zapeszać też nie chcę ;) Mogę jedynie napisać, że doczekałam się w końcu kolejnych dwóch figurek do kolekcji - Smauga z Hobbita oraz Deathwing'a z World of Warcraft. Jak się prezentują? Zobaczcie sami :)
 
 

        I obiecuję poprawę, jeżeli chodzi o częstotliwość i sensowność notek ;3 Nie zabraknie też kocijmordy x3

5 komentarzy:

  1. Smok z Hobbita szału nie robi ;p Ale z WoW'a to co innego, chce też takiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wszelkiej maści smoki chętnie adoptuję :P Ale Śmiercioskrzydły rzeczywiście genialny - a na żywo to już w ogóle ;)

      Usuń
  2. Świetna Śnieżka :) a jak na nią Krówcia zareagowała ? :D Oj ten WoW kiedy ja na dobre w niego zacznę grać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to Krówcia - przestawiała po kątach, czego mała już się od niej nauczyła i praktykuje na "matce" ;) No przydałbyś się w WoW'ie :D

      Usuń
  3. Haha :D świnki to ciekawe zwierzątka :) Mogę zapewnić że czynię odpowiednie kroki by móc grać w WoWa min. :)

    OdpowiedzUsuń