poniedziałek, 28 września 2015

Growe skarbulce

        Jak ostatnio szczęścia w grach nie miałam (w PvP nadal nie mam, ale to nie jest pisane takiemu carebearowi jak ja xD), tak teraz drop mi sprzyja :3 Najpierw dostałam Piec w Diablo III... potem był bonusowy weekend i zyskałam Pierścień Królewskiej Wspaniałości... to do kompletu mam od dawna wypatrywany miecz Siewca Nienawiści O.O Co prawda jest absolutnie beznadziejny, ale fakt, że przyłożyłam rękę do jego tworzenia (społeczność głosowała na poszczególne komponenty tejże broni) i wygląda jak wygląda, czyli jak chciałam, w zupełności mnie zadowala :P No i jest rzadki, ponad 2k godzin w grze i proszę, szczęśliwa BarbaSzynka dopadła mieczyka :D
        Ostatnimi czasy mam drobne problemy z grami Blizzarda :/ Jak widać na powyższych screenach, obraz jest mocno zaciemniony, chociaż opcje gamma pozostają bez zmian. Zaobserwowałam to już w WoW'ie i Diablo III, nie wiem jak HotS i SC II... Czasem jak odpalam grę to muszę albo resetować komputer, albo grać na takim dającym po oczach obrazie >.<
        Ale wracając do tematu... właśnie przed chwilą Onyxia potraktowała mnie jednym ze swoich smoczydeł :3 Nie muszę chyba mówić, ile niektórzy męczą się, aby zdobyć tego wierzchowca ^^
 
        Jeszcze około 4 dni i w końcu polatam po Draenorze... xD I znów dostaję kocijmordy :3

2 komentarze:

  1. Też mi się wydaje że drop jest lepszy :) no i gratuluje skarbów :D Ja osobiście mam problemy z płynnością gry mimo że pasek świeci na zielono to i tak gra łapie lagi co na HC nie jest wskazane :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie i Nethey'a wielokrotnie jest tak, że wytłukujemy moby a tu nagle przeskok kilka metrów dalej a moby za nami o.O Nie kojarzę, aby barbarzyńcy posiadali wrodzone umiejętności teleportacyjne xD Ale tak jak piszesz, HC bez ciśnienia i na spokojnie odpada >.<

      Usuń