wtorek, 30 czerwca 2015

Ech, życie...

       Ostatnio naprawdę nie mam czasu nawet noty na blogu napisać - jakiejkolwiek! O czymkolwiek! No to już jest przesada o.O Nawet nie mam czasu grać, a co dopiero mówić o innych przyjemnościach...
     Pojęcia nie mam jak ja to wszystko potrafiłam robić, kiedy studiowałam i pracowałam równolegle... Po części racja, sporo zajęć olewałam i zwykle chodziłam tylko na ćwiczenia i egzaminy ^^" Teraz natomiast po pracy siłownia co drugi dzień, w międzyczasie zakupy czy jakiś wypad i bum! Time is over! Trzeba kłaść się spać i wstać rano, by znów to wszystko powtórzyć. A nie powiem, brakuje mi takiej chwili, w której mogłabym cały niemal dzień spędzić przed monitorem przy jakimś przyjemnym tytule, a nie mini-gierkach pykanych w międzyczasie... W weekend natomiast wyjazd na wakacje i co? Też nie pogram, bo jednak lepiej będzie leżeć plackiem i się opalać, chlapać w morzu czy też biegać/spacerować po plaży, aniżeli kisić się w pokoju >.<
        No cóż, nie ma co narzekać, choć w sumie i tak to robię :D
        Macie tu moje ostatnio ubite smoki z Inkwizycji xD

 

5 komentarzy:

  1. Skąd ja to znam :D czasem nawet jak mam czas to mi się nie chce grać :( Heh ale to chwilowe i zależy od dnia. Dalej męczę Wiedźmina 1 a dokładnie już 3 akt :D Miłego wypoczynku życzę na urlopie :) Ja już po niestety ;( P.S. ładne smoczyska padły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio godzinę przesiedziałam i się przegapiłam w monitor nic nie robiąc... a przecież mogłam grać :< No ale właśnie jak piszesz - nie chciało mi się >.<

      Smoczyska to naprawdę fajna zabawa xD Poza tym uwielbiam je, nawet jeśli muszę ubić dziadówy ;)

      Usuń
  2. Żeby się opalać to musi być słońce, a dziś pierwszy raz od chyba dwóch tygodni w Gdańsku było słonecznie cały dzień :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MicMus, Katt powiedziała: "Może cały miesiąc padać, byleby mój pobyt nad morzem był słoneczny". Góra swoją połowę już zabrała, teraz czas żebym ja otrzymała swoją ;)
      Od przyszłego tygodnia ma być tak co najmniej do soboty :D

      Usuń
  3. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń