czwartek, 28 maja 2015

Krowi poziom - niestety tylko eventowo...

        Jakoś ostatnio nie miałam za wiele czasu na przyjemności przedkomputerowe, stąd moje opóźnienie w przedstawieniu urodzinowego eventu w Diablo III. Muszę przyznać, że tegoroczne urodziny odbyły się bez polotu i raczej odniosłam wrażenie, że były przygotowane na ostatnią chwilę - niedopracowane, nie mające większego sensu poza ładnym zarobkiem i ewentualna legendą. Ale mimo wszystko muuuuuusiałam być tam jak najczęściej ;)

Najczęściej paziowie występowali w Kotlinie Lamentów: 4/5 znalezionych krówek z portalem było właśnie tu.
Eeeee... nie, to nie ta jałóweczka ma otworzyć drogę na Paziom Który Nie Istnieje.
Bydlę znalezione, pora przerobić je na befsztyki i zniknąć w tajemniczym portalu.
Z Kaprysowa wyszłam z Hamburgerem Horadrimów. Co czeka mnie tutaj?
Tyle wołowiny to w McDonald'sie nie znajdziecie..
Wołowa królowa...

        Podsumowując: drop marny, albowiem mam ogromnego pecha do przedmiotów w grze (a na nich niestety prawie całkowicie opierają się postacie), za to złota starczyło na ulepszenie klejnotów i zaklinanie. A mogło być tak pięknie ^^"

3 komentarze:

  1. Krowi poziom nie istnieje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh nie istnieje mi się nie otworzył :D fakt że nie grałem w te urodziny Diablo bo gram w głębsze tytuły chwilowo :) Ale zdecydowanie przy nich się nie postarali :) Ja mam fata do dropu przy łowcy i czarodzieju a przy barbarzyńcy oraz mnichu mogę zapomnieć o dropie :/

    OdpowiedzUsuń